Album art i iTunes
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 02-06-07 12:45

Jeg var ikke 100% sikker hvilken gruppe der var den korrekte, men jeg
spørger her for der er måske nogle der ved det.

Kan det lade sig gøre at hente album art i iTunes uden at skulle til at
give credit-kort oplysning osv. til iTunes Store? Jeg tænker om der findes
et ekstern program eller plugin eller lign. der kunne hente fra f.eks.
Amazon?

Jeg har prøvet Album Art Downloader fra:
http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=187008

Men det er en alpha version og det mærkes tydeligt, den går ned hele tiden
:(

--
np: (Player is not active
http://www.last.fm/group/dk-kultur-musik

Fra : iSteen

Dato : 03-06-07 10:37

On 2 Jun., 13:44, Thomas Jespersen <jespersen.tho...@gmail.com> wrote:
> [...]
>
> Kan det lade sig gøre at hente album art i iTunes uden at skulle til at
> give credit-kort oplysning osv. til iTunes Store?

Tror jeg ikke - det følger normalt kun med, når man køber filerne i
iTunes.
Jeg kan desværre ikke huske hvor, men tidligere kunne man finde
scannede covers i høj opløsning, til de fleste albums på nettet. Du må
søge lidt på Google eller Alltheweb.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 03-06-07 11:57

iSteen <isteen@gmail.com> wrote:

> Tror jeg ikke - det følger normalt kun med, når man køber filerne i
> iTunes.

Du kan hente album art til dit rippede musik fra iTunes, sålænge den
samme sang/album findes i "butikken"

> Jeg kan desværre ikke huske hvor, men tidligere kunne man finde
> scannede covers i høj opløsning, til de fleste albums på nettet. Du må
> søge lidt på Google eller Alltheweb.

<http://sbooth.org/Max/> kan hente album art fra Amazon mens du rippe
CD'en

/thomas