Søges: Rockede numre, hvor der indgår en g~
Fra : Ukendt

Dato : 01-06-07 14:50

Jeg leder efter numre i stil med "Billy Idol - Rebel Yell". Den version jeg
har er fra en live akustisk koncert.
Altså rockede numre, hvor der indgår en god del akustisk guitar.

Kan i anbefale noget i samme stil/genre?

Mvh Kim

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 01-06-07 16:00

On Fri, 1 Jun 2007 15:49:50 +0200, Kim wrote:

> Altså rockede numre, hvor der indgår en god del akustisk guitar.
>
> Kan i anbefale noget i samme stil/genre?

Nu kender jeg ikke lige det nummer du nævnte og youtube kører af h til (som
det plejer hos mig), men hvad med Nirvanas Unplugged udgivelse?

Jeg prøvede at finde nogle smagsprøver hos youtube, men det var ikke til at
finde noget ordentligt, men du kan sikkert finde nogle eksempler med
google.

--
np: 4Mal pres. Square Coil - Static Noise (Matt Rowan & Jaytech Remix)
[paused]

Fra : Ukendt

Dato : 01-06-07 19:35

"Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> wrote in message

> Nu kender jeg ikke lige det nummer du nævnte og youtube kører af h til
> (som
> det plejer hos mig), men hvad med Nirvanas Unplugged udgivelse?

Tak for anbefalingen - jeg tror en af mine venner har den liggende.

Mvh Kim

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 02-06-07 09:40

Kim wrote:
> Jeg leder efter numre i stil med "Billy Idol - Rebel Yell". Den
> version jeg har er fra en live akustisk koncert.
> Altså rockede numre, hvor der indgår en god del akustisk guitar.
>
> Kan i anbefale noget i samme stil/genre?

Prøv at finde KISS - unplugged

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : René Hansen

Dato : 05-06-07 13:56

Guitaristen Steve Stevens har udgivet en solo skive...Atomic playboys

Prøv den