Johan Olsen og Kim Larsen
Fra : René Keldorff

Dato : 31-05-07 19:12

hejsa

.....hvorfor er alle tavse mht. at Johan Olsen er Kim Larsens søn? Hør
ham fx. i a Gardens Tale med Volbeat, hvis ikke Larsen har haft en
"finger" med i den stemme, så ved jeg ikke hvad Endvidere
udseendet, det er Larsens søn - I dont care what anybody says

Fra : ølkusken

Dato : 31-05-07 20:01

Man kan købe en "easy-to-use" DNA test på nettet

Jeg gi'r dig ret. Har osse tænkt det siden jeg hørte "Lorte Parforhold"
første gang..

jesper

Fra : iSteen

Dato : 31-05-07 21:38

On 31 Maj, 20:12, René Keldorff <keldo...@JDR15mail.dk> (slet JDR15)
wrote:

> ....hvorfor er alle tavse mht. at Johan Olsen er Kim Larsens søn?

Ikke engang Ekstra Bladet tror vel på den slags?
Eller...man skal aldrig sige aldrig...eller skal man?

Fra : Kert Rats

Dato : 01-06-07 05:32

wrote:

> ....hvorfor er alle tavse mht. at Johan Olsen er Kim Larsens søn?

Ikke engang Ekstra Bladet tror vel på den slags?
Eller...man skal aldrig sige aldrig...eller skal man?

******
Man skal aldrig sige aldrig, for aldrig betyder aldrig aldrig.

******

Fra : Nathalm

Dato : 01-06-07 04:27

"René Keldorff (slet JDR15)" <keldorff@JDR15mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "finger" med i den stemme, så ved jeg ikke hvad Endvidere
> udseendet, det er Larsens søn - I dont care what anybody says

Hvis KL er hans far, hvem er hans mor så?
At han minder om kim larsen i detaljen er uomtvisteligt.

Fra : iSteen

Dato : 03-06-07 10:33

On 1 Jun., 06:31, "Kert Rats" <sten...@gravklar.dk> wrote:
> [...]
>
> ******
> Man skal aldrig sige aldrig, for aldrig betyder aldrig aldrig.

He he - vil det så betyde, at Kim Larsens søn pludseligt har en
brormand?