Findes det et forum for langturs sejlere ?
Fra : Ukendt

Dato : 02-06-07 19:22

Findes det et forum for langturs sejlere ?

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-07 01:23

Der er masser af inspiration for langturssejlere her:
http://www.ftlf.dk/ftlf.htm

--
Flemming Torp
'kun en tåbe frygter ikke haven'

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-07 19:20

"Flemming Torp" <fletopkanelbolle2rp.danmark> wrote in message
> Der er masser af inspiration for langturssejlere her:
> http://www.ftlf.dk/ftlf.htm

Jo da, men intet forum.

Fra : N/A

Dato : 03-06-07 20:19

Fra : Egon Stich

Dato : 03-06-07 20:19

"Møller" <eamz@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:46630970$0$8214$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> nå
> Debatfora og medlemmernes træfpunkt?
> Møller

http://www.occd.dk/
http://www.bluewater.de/

http://www.occd.dk/

Eller søg her:

http://www.sejlerlinks.dk/

der er mange, blot man kikker efter

MVH
Egon

Fra : Møller

Dato : 04-06-07 10:19

Egon Stich skrev:

> http://www.occd.dk/
> http://www.bluewater.de/
>
> http://www.occd.dk/
>
> Eller søg her:
>
> http://www.sejlerlinks.dk/
>
> der er mange, blot man kikker efter

Blev jeg misforstået?
Jeg anførte blot at på
http://www.ftlf.dk/ftlf.htm
kunne man blot gå ind under
Debatforum og
Medlemmers træfpunkt og
Medlemmers Hjemmesider

Så der var da mange muligheder, og nu kom der et par til.

Møller

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-07 15:46

Skal det være på Dansk? Eller er Engelsk OK?

Flemming Torp
Gimle/DEN-61

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-07 10:21

"Flemming Torp" <torpkanelbolle2rp.danmark> wrote in message
> Skal det være på Dansk? Eller er Engelsk OK?

Det skal være på dansk, da jeg søger oplysninger om epirb registrering
køb/leje som beskrevet i epirb tråden lidt længere nede.

PS: De fora links i FTLF havde jeg overset

PPS: måske skulle jeg bare købe en i USA og online registrere den. Med GPS
indbygget kan de altid finde mig. Får man virkelig brug for den, betaler man
da gerne den evt, bøde, for registrering det forkerte sted og hvis ikke, så
har man sparet en masse penge og alligevel haft den ekstra sikkerhed.

Fra : Møller

Dato : 05-06-07 11:11

Poul B-H skrev:

> Det skal være på dansk, da jeg søger oplysninger om epirb registrering
> køb/leje som beskrevet i epirb tråden lidt længere nede.
>
> PS: De fora links i FTLF havde jeg overset

Dat var da godt det ikke var kompasafmærkninger ved grund

Møller

Fra : Ukendt

Dato : 05-06-07 12:32

"Poul B-H" <pbh a pc.dk> skrev i en meddelelse

> Det skal være på dansk, da jeg søger oplysninger om epirb registrering
> køb/leje som beskrevet i epirb tråden lidt længere nede.

Du kunne evt prøve vhfskolen@duelighed.dk eller stille spørgsmålet i
www.duelighed.dk
Mogens Larsen plejer at svare hurtigt og præcist ...
og han oplyser iøvrigt, at Furuno Danmark meddeler, at den pris, du opgiver,
må være uden moms, fragt og told, for den ligger under den pris, de kan købe
den til.

Flemming Torp
Gimle/DEN-61

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-07 00:31

> [...]
opgiver,
> må være uden moms, fragt og told, for den ligger under den pris, de kan

Jo, det er da rigtigt, men der er stadigvæk stor forskel, og købt derovre,
kommer disse udgifter jo ikke lige med det samme. Den kunne jo også sælges
derovre, efter ekspeditionen.