Hylende dananavigate 3200
Fra : Erik

Dato : 30-05-07 21:20

Hej Gutter

Skulle på pinsetur, så jeg starter min log, ekkolod & Wind sammensat enhed
op, og får en hyletone der dyt dyt dyt, og instrumentet viser 80.80.
Kan ikke slukke på instrumentet, kun ved hovedkontakten.
Hvad hulen kan Lor..., sidde og gå i stykker når den ingen strøm har været
koblet til.
Nogle ider, Har prøvet om jeg kunne finde et datablad på nettet men suk.
Hvis jeg skulle have skidtet skiftet til nye instrumenter, kan jeg så bruge
de gamle giver, jeg mener at ekkolodet sender men en bestemt frekvens Mhz?,
hvor finder jeg det, jeg ved der sidder en blackbox et sted i båden, hvor
det hele er samlet. Træls
Hilsen Erik

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-07 21:34

Det er godt nok længe siden havde vi et Danavigate instrument og
oplevede det samme. Båden var brugt, så vi havde ingen dokumentation,
men fik lov til at kopiere et eksemplar fra en anden ejer. Og netop det
med 80.80 kan jeg huske ... men - desværre - ikke ret meget mere ...,
men det var noget med at vi skulle resette ved at trykke på to knapper
samtidigt og holde dem inde i et par sekekunder, så kom vi ind i en
menu - og wupti - så var vi kørende igen - så prøv om ikke der er en her
i gruppen - eller i havnen/klubben/andre bådfora/en reparatør, som har
en gammel betjeningsvejledning ... Vores fulgte båden ... Så jeg kan
ikke komme det nærmere ... sorry ...

--
Flemming Torp
'kun en tåbe frygter ikke haven'

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-07 21:43

Hej igen Erik,

Jeg sad og "googlede lidt" og fandt denne salgsannonce:

http://baadinfo.dk/baade-til-salg/vis/?nr=1000007115

med følgende tekst:

"En god og fornuftig båd, godt udrustet og pænt holdt, et rigtigt godt
køb til den rette person og det er en ikke ryger båd. Desuden medfølger:
Danavigate 3000 elektrisk kompas Silva pejlekompas 1994 Danavigate 3200
dybde, fart, vind, ..." - og en masse andet lækkert udstyr ...

Jo, det er lidt langt ude, men det kunne jo være at sælgeren har en
manual, som du må låne, hvis du finder en køber til hans båd ... ...

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-07 21:48

Hej igen, igen ...

Her er nogle, der vil sælge Danavigate udstyr:

http://www.udkik.dk/app/showadd.jsp?id=42121
http://www.udkik.dk/app/showadd.jsp?id=42725

Så jeg får en mistanke om, at du har søgt på dananavigate (som i trådens
emne) og ikke danavigate - som produktet retteligt hedder ... ? Prøv
det!

Fra : Lars Schmidt

Dato : 31-05-07 11:47

hejsa
jeg har osse en dannavigate 3200
Vejledning til reset:
sluk og tænd
tryk "set"+"test" samtidig
display viser: INIT
tryk "set"
display viser: GOOD
og så skulle den virke
hvis ikke må du lige skrive, så kan jeg hjælpe dig med en reparatør!
venlig sejlerhilsen
Lars

Fra : Lars Schmidt

Dato : 02-06-07 15:21

hej Erik
kunne da lige være rart med en tilbagemelding om det virkede!
hilsen Lars

Fra : Erik

Dato : 02-06-07 17:19

Hej Gutter
Som Lars og Flemming skriver, sådan virker dette HURRA.
Flemming og Lars Hvis i ser er båd der hedder Cupido og kommer fra Struer.
Så kik ombord så kan det ske der falder en øl eller to af.
Sidste år kunne den ikke tænde, på on/off, så jeg satte en kontakt i bunden
af instrumentet. Selve instrumentet er lidt slidt, men en fin lille ting.
Nu mangler vi 6/7 sek. vind og sol, så vi kan danse derudaf. Rigtig God
sommer til alle, og god vind på sejladsen. _/D