Compaq Neoserver + 4 PC'ere + 1 MAC i netv~
Fra : MB

Dato : 11-01-01 20:20

Er der nogen der kan svare på om en MAC kan indgå i et netværk bestående af
en Compaq Neoserver og 4 PC'ere.

Problemet med Compaq Neoserveren er at man konfigurerer den fra selve
workstationen med en setup CD-ROM. Der er altså hverken skærm, tastatur
eller CD-ROM drev til serveren. Den fungerer som fil- og internet server.
Jeg kan ikke køre Neoserver CD'en på MAC'en da den ikke vil læse den.

Er der nogen der kan løse dette problem, eller skal jeg ud og købe en ny
server hvor jeg har mulighed for at installere Win2000 !?!?!?

Martin

Fra : Kristoffer Ryeng

Dato : 11-01-01 21:52

MB wrote:

> [...]
>
> Er der nogen der kan løse dette problem, eller skal jeg ud og købe en ny
> server hvor jeg har mulighed for at installere Win2000 !?!?!?

Kjør opp Linux på Mac'en... Er det en nogenlunde moderne PowerMac, går
det bra.
--
Mvh,

Kristoffer Ryeng