Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotograf til fototur
Fra : Thomas Jensen

Dato : 04-06-07 19:39

Hej,

Personale foreningen på mit arbejde vil gerne arrangere en foto tur med
ledsagelse af en fotograf, der kan give os lidt gode råd om brug af
kamera og komponering af motiv.

Så er der noget der ved hvor man kan finde en fotograf der har lyst til
dette eller kender nogen der kunne være interesset i denne tjans? Der
vil blive tale om 5-10 deltagere med varierende udstyr (kompakt til
dslr). Fotografen kan næsten frit vælge location, skal bare være i
nærheden af Aalborg. Der betales naturligvis honorar.

-Thomas

Fra : Henrik

Dato : 04-06-07 21:28

On 4 Jun., 20:38, Thomas Jensen <news@fjernkauf[dot]dk> wrote:
> [...]
> dslr). Fotografen kan næsten frit vælge location, skal bare være i
> nærheden af Aalborg. Der betales naturligvis honorar.

På Vrå højskole er der en lærer der hedder Emil Schildt, han er en
meget speciel fyr, med en meget speciiel tilgang til fotografi. Jeg
synes han er rigtig dygtig og meget inspirerende. Hvis det var mig
der skulle arangere en tur i det område, ville jeg helt sikkert
kontakte ham.
Hvis i gerne vil lære at tage klasisk "brølende kronhjort ved skovsø"
billeder eller have lange foredrag med powerpoint, og skråsikre
teniske regler om fotografi, er det nok ikke Emil i skal have fat i.
Men hvis i gerne lære at lave nogle helt specielle billeder, og gerne
vil opleve en meget kunstnerisk indgang til fotografiet, så synes jeg
klart i skulle kotakte Vrå Højskole. (Jeg har intet med skolen, at
gøre udover jeg har fulgt kurser der)

Fra : Carsten Riis

Dato : 04-06-07 22:06

Thomas Jensen skrev den 04-06-2007 20:38:
> [...]
> dslr). Fotografen kan næsten frit vælge location, skal bare være i
> nærheden af Aalborg. Der betales naturligvis honorar.

Hej Thomas

Prøv at kontakte bagmanden bag fotostart.dk

Du kan evt. også lægge din efterlysning på fotostart.dk og se hvad der
dukker op.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til