Havebassin - yngel ?
Fra : Neumann, Thomas

Dato : 05-07-01 23:10

Hejsa

Det er måske semi-offtopic men...

For en måneds tid siden var vores nyanlagte bassin klar og vi smed 10
guld-fætre i baljen.

Idag opdagede jeg en del små "fisk" eller yngel ved planter og på lavt vand.
De ligner guppy-yngel, men det er det jo nok ikke. Kan det være guld-fiskene
der allerede har fået unger? De har kun været i "søen" i cirka en måned. Kan
det være noget der er kommet "udefra" med fugle, planter, ufo'er eller sådan
noget?

Skal jeg gøre noget specielt for at "fodre dem op" ?

Tak

Thomas

Fra : X - Dude

Dato : 06-07-01 09:18