Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billeder i news:dk.binaer - Hvorfor
Fra : Per Madsen

Dato : 05-07-01 22:25

Hvorfor er det skik og brug, at fremvise
sine billeder i news:dk.binaer
og henvise til dem herfra?

mvh

Per

Fra : Peer Klercke

Dato : 05-07-01 23:32

Per Madsen <per_madsen@pmlotto.dk> wrote:
> Hvorfor er det skik og brug, at fremvise sine billeder i news:dk.binaer
> og henvise til dem herfra?

Fordi man ikke må poste binære ting her i gruppen.

Når det er sagt vil jeg dog langt foretrække, at folk smider deres billeder
på en webside.

--
Peer Klercke <peer(a)klercke.dk>
I represent myself.

Fra : Brian Nilsson

Dato : 05-07-01 22:54

Peer Klercke skrev:
> Når det er sagt vil jeg dog langt foretrække, at folk smider deres
billeder
> på en webside.

Selv om jeg har en hjemmeside, er den plads til et andet formål, og derfor
poster jeg mine billeder i dk.binaer. Jeg kunne også finde en gratis
"hjemmeside" et sted på nettet, men jeg da jeg gerne vil bruge frontpage til
at oplaod og lave siderne i, har det ikke lykkes mig at finde nogen steder.

Derfor er det mener for mig at opload i dk.binaer, dels fordi billederne så
vil blive slettet efter et stykke tid. Men det er min grund ....

--
Clear Sky
Brian Nilsson - gamle(a)indbakke.dk

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 06-07-01 10:01

"Brian Nilsson" <gamle@indbake.dk> wrote in message
> Derfor er det mener for mig at opload i dk.binaer, dels fordi billederne

> vil blive slettet efter et stykke tid. Men det er min grund ....

Og fordi de bliver slettet igen mener jeg at det er bedre at bruge et
website - og 1 måned eller mindre er der en række posts i denne gruppe som
er værdiløse, fordi det billede der diskuteres i tråden er forsvundet fra
dk.binaer.

Der er flere der har anbefalet foto.no, og jeg bruger selv photo.net. Der er
også shuttercity.com og yahoo foto

God sommer

Hilsen
Kenneth

Fra : Per F Andersen

Dato : 09-07-01 22:25

> [...]
til
> at oplaod og lave siderne i, har det ikke lykkes mig at finde nogen

Du kan da få en gratis hjemmeside med Worldonline/Tiscali!

_______________
Per F Andersen
http://www.grafolog.dk

Fra : Brian Nilsson

Dato : 11-07-01 20:50

Per F Andersen skrev:
"Du kan da få en gratis hjemmeside med Worldonline/Tiscali!"

Det har jeg også, men den bruges til andet formål

http://fp.worldonline.dk/fpebrianjon/

--
Clear Sky
Brian Nilsson - bln(a)ofir.dk

Fra : Fototal.dk

Dato : 06-07-01 05:24

> Fordi man ikke må poste binære ting her i gruppen.
> Når det er sagt vil jeg dog langt foretrække, at folk smider deres
billeder
> på en webside.

Jeg foretrækker også at kigge billederne på en hjemmeside.
Jeg synes at dk.binaer er meget rodet til, så jeg gider ikke abbonere på
den.

--
Mvh: Finn / Fototal.dk
Se vinderbillederne fra vores konkurrence "Forår i Danmark".

Fra : Brian Nilsson

Dato : 06-07-01 10:44

> Jeg foretrækker også at kigge billederne på en hjemmeside.
> Jeg synes at dk.binaer er meget rodet til, så jeg gider ikke abbonere på
> den.

Sådanne!
http://dk.photos.yahoo.com/astrobln
Klik på "lysende natskyer"

Fra : Aagaard

Dato : 09-07-01 23:43

"Fototal.dk" <use66@fototal.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> --
> Mvh: Finn / Fototal.dk
> Se vinderbillederne fra vores konkurrence "Forår i Danmark".

Hej Finn
Hvorfor ikke lave et billedforum på fototal.dk, hvor billeder evt. kan
kommenteres. Så bliver det heller ikke slettet efter en måneds tid, og det
kunne blive/være et fint forum at lære om billedkomposition, farver m.m.

Mvh.
Aagaard

Fra : Per Madsen

Dato : 06-07-01 11:49

Tak for svarene.

At vi ikke må, er da en klar årsag.

Jeg undrede mig bare, for det er
da - på nordjysk - a bette kun bøwle

mhv

Per

Fra : Flemming Qvist

Dato : 06-07-01 21:05

Fordi billedfiler fylder meget og det vil tage aalltt for lang tid at
downloade indlæggene i gruppen

Fra : J Skantse

Dato : 14-07-01 17:28

"Per Madsen" <per_madsen@pmlotto.dk> wrote in message
> Hvorfor er det skik og brug, at fremvise
> sine billeder i news:dk.binaer
> og henvise til dem herfra?

Begrundelsen for at holde text(små) og binære(store) ting adskilt er at
mange bruger at sætte deres newsreader til automatisk at hente alle nye
beskeder i en newgroups.
Især hvis man betaler telefon takst kan man hente alle nye beskeder hurtigt
og så lukke forbindelsen ned og læse beskederne senere.
Træls er det jo så hvis nogen har postet nogle store billeder som fylder
mere end flere hundrede text beskeder.

mvh/Jørgen