trækkraft-udfald i sving - Mitsubishi Lan~
Fra : Thomas

Dato : 04-06-07 14:03

Hej NG

Nu er jeg jo altid Mr. hellig, så jeg må hellere indlede mit spørgsmål på
følgende måde:

Jeg har en bekendt.... , (der har en bil magen til min) der sommetider
forlader motorvejen i høj fart, ved en kløver-frakørsel. Når han kører så
hurtigt rundt i svinget, som han kan, slår motoren fra. (ca et ½ til 1
sekund))..... i starten troede han, det var fordi han kørte med for
lidt benzin i tanken, og det dermed forlod udsugningen..... men han har
også prøvet det samme med fuld tank.

Nu har han så bedt mig om at spørge panelet herinde.

Er det evt. benzinpumpen, der strejker eller er det en sikkerhedsannordning,
der skal stoppe benzinen ved uheld, der træder ind her, eller noget helt 3.
??

På forhånd tak

Thomas
Der også kører i en Lancer 1,6 årg 95'

Fra : Uffe Ravn

Dato : 04-06-07 15:12

Thomas wrote:

> [...]
>
> Er det evt. benzinpumpen, der strejker eller er det en
> sikkerhedsannordning, der skal stoppe benzinen ved uheld, der træder

Har du aldrig selv oplevet problemet?

Jeg har indimellem oplevet det i en Opel Omega, altid når tanken har været i
den lave ende, og altid med hastigheder på eller lige under den skiltede
hastighed.

Min løsning har været "småslingrende" kørsel under afkørselen.

Jeg har oftest oplevet det ved afkørselen i Sorø i retning fra Kbh.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Brian

Dato : 04-06-07 15:38

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev i en meddelelse

> Har du aldrig selv oplevet problemet?

Det er ham selv der har problemet :)

Fra : Uffe Ravn

Dato : 04-06-07 22:54

Brian wrote:

> Det er ham selv der har problemet :)

En mistanke der er snublende nærliggende.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Lars Holst

Dato : 04-06-07 15:53

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> said in

> [...]
>
> Er det evt. benzinpumpen, der strejker eller er det en
> sikkerhedsannordning, der skal stoppe benzinen ved uheld, der træder

Kan være en overvirksom ESP eller Antispin.

--
Lars Holst

Fra : Thomas

Dato : 04-06-07 16:29

"Lars Holst" <delfinerne@yahoo.com> wrote in message
> "Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> said in

> Kan være en overvirksom ESP eller Antispin.
>
> --
> Lars Holst

Hej ¨

Tak for svaret

Jeg er desværre ikke så heldig at der er esp og/eller antispin
tilstede....... Der er kun abs og airbags

Mvh

Thomas