monteringsvejledning af klistermærker
Fra : Lavpris-laase.dk

Dato : 31-05-07 14:20

Hejsa

jeg skal have monteret en masse klistemærker/reklamer på en firmabil og vil
gøre det selv..

er der nogen der har nogen gode råd ?? der er vist noget med at området skal
være vådt inden man monterer eller ???

Thomas

--
Lavpris-laase.dk
Købmagergade 12

____________________________

Fra : Tau

Dato : 31-05-07 14:32

Den bedste måde du kan gøre det på er at lave en spand med lidt opvaskesæbe
i. Der efter trækker du beskyttelsesparpiret af og smører sæbevand på
limfladen.
Du kan nu flytte rundt med reklamen indtil den sidder rigtig. Derefter tager
du en vindueskraber og kører buler og overskydende vand væk, lader det tørre
og du har en bil med reklamer.

vh

Poul

Fra : Lavpris-laase.dk