LDV varevogne?
Fra : Klaus G.

Dato : 30-05-07 16:33

Hej.

Er der nogen her som kender lidt til LDV varevogne? Tænker her på Maxxus
www.ldv.com

De er meget billige, den dyreste koster kun 214.000kr +moms, hvilket er
100.000kr. mindre end den MB Sprinter der er kig på. Jeg kan ikke finde
nogen udstyrslister på sådan en LDV, så kan ikke se hvad oliefyr, autgear,
aircon osv kommer til at koste på den. Aircon og oliefyr er standard på en
mercedes nemlig. Og aut gear på en mercedes koster kun 14.000kr ekstra.

Har kørt MB Sprinter 213CDI før, og den har virklig gjort det godt. Så sådan
en er man jo lidt forelsket i, men prisforskellen er stor...

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : ERLO

Dato : 31-05-07 10:46

Klaus G. skrev:
> [...]
>
> Har kørt MB Sprinter 213CDI før, og den har virklig gjort det godt. Så sådan
> en er man jo lidt forelsket i, men prisforskellen er stor...

Hej
Desværre er det kun lidt historie jeg kan bidrage med.

Det startede med en bil der hed Leyland Sherpa som ikke havde den helt
vilde succes i vor del af verden.
Da så englænderne lukkede deres fabrik, for Sherpa-bilerne, blev den
solgt til Holland. De kaldte den så LDV.
Nu er fabrikken vist nok tilbage i England.

Mvh ERLO

Fra : Klaus G.

Dato : 31-05-07 17:18

> [...]
> til Holland. De kaldte den så LDV.
> Nu er fabrikken vist nok tilbage i England.
Tak for det, men havde som sagt håbet på lidt meninger om det mærke :)

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Mogens

Dato : 31-05-07 19:38

> Tak for det, men havde som sagt håbet på lidt meninger om det mærke :)

Hvis du hører lidt til radioreklamer i disse dage, vil du vide,
at man kører en favorabel leasingordning hos MB. Glem det
skrammel du har kig på og leas istedet den ægte vare

Fra : Klaus G.

Dato : 31-05-07 20:19

> Hvis du hører lidt til radioreklamer i disse dage, vil du vide,
> at man kører en favorabel leasingordning hos MB. Glem det
> skrammel du har kig på og leas istedet den ægte vare
Ikke mig der har kig på det LDV der, men det firma jeg arbejder hos. Der
skal jo spares hvor der kan mener de... Men håber de kan tales til fornuft.

Men vil da lige undersøge det leasing, tak for info!

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 02-06-07 12:54

Mogens skrev:
> [...]
> at man kører en favorabel leasingordning hos MB. Glem det
> skrammel du har kig på og leas istedet den ægte vare

Det du så ikke hører i reklamen er, hvor lidt man egentlig må køre om
året til den pris de siger i radioen. Prøv at kigge på MB's hjemmeside,
eller en forhandlers. Tag evt. tlf'en og ring til dem, så du kan få
nogen mere eksakte priser. Det er jo meget forskelligt hvor stort et
kørselsbehov de forskellige firmaer har, og ved nogen kan det måske
betale sig at lease bilerne, mens andre har bedre økonomi ved at købe
bilerne. Her er selvfølgelig tale om samme bil, ellers er der jo ingen
sammenligning.
Det var så min mening, og hvad jeg har set. Kan du få et godt tilbud som
DU er tilfreds med, ja men så skal du da selvfølgelig tage det. Jeg har
prøvet, og det var væsentligt dyrere end hvis jeg ville købe bilen.

Jesper