Hvordan disabler man at browseren kan husk~
Fra : JENS OLE JØRGENSEN

Dato : 05-07-01 21:55

Jeg kom til at sætte min browser (Internet Explorer 5.0) til at kunne huske
indtastninger da jeg installerede mit get2net abonnement. Det vil altså sige
at browseren kan huske hvad man tidligere har udfyldt forskellige felter
med, fx under en online job ansøgning.

Det er ikke særligt praktisk, og jeg vil gerne slå det fra, MEN jeg kunne
ikke finde det under indstillinger og det hjalp ikke at geninstallere
browseren - er den eneste løsning at geninstallere windows?

Håber at nogle kan hjælpe!

Venlig hilsen
Christian

Fra : Madsen

Dato : 05-07-01 22:10

"JENS OLE JØRGENSEN" <skovjens@get2net.dk> skrev:

> [...]
> at browseren kan huske hvad man tidligere har udfyldt forskellige felter

Prøv Kontrolpanel > Internetindstillinger > Indhold > Autofuldførelse.
Herinde har du mulighed for at slå det fra eller rydde det du hidtil
har indtastet.

--
Mvh. Madsen
Remove »who« in email.