MS Windows
briani 27239
nyt pc køb med vista
Fra : andy

Dato : 05-06-07 19:34

Hej skal ud at hanle en ny pc med vista for min far. Kender ikke selv
meget til vista. Dels bruger jeg selv xp og linux.
Men med den pc han vil købe fås der 3 udgaver af vista til home busines
& ultimate. Hvad er der forskeld på dem.

Fra : John V.

Dato : 05-06-07 19:41

Mest Prisen

Fra : Bjarne Chr

Dato : 05-06-07 19:52

> [...]
> meget til vista. Dels bruger jeg selv xp og linux.
> Men med den pc han vil købe fås der 3 udgaver af vista til home busines &
------
Hej
Der er vist endda to versioner af home Du kan kigge her
http://www.microsoft.com/danmark/windows/products/windowsvista/editions/default.mspx
Bc