MS Windows
briani 27239
Importer mail fra XP til Vista
Fra : Carsten

Dato : 02-06-07 16:33

Er der nogen der ved hvordan, jeg har dæleme givet op

Tak på forhånd
Carsten

Fra : Carsten

Dato : 02-06-07 16:36

mener eksporter

Fra : Allan Vebel

Dato : 02-06-07 22:13

Carsten skrev:

> mener eksporter

Gem dbx-filerne, derefter kan du importere alle mail
i Windows Mail.

Se også vejledningen på

http://www.libris.dk/index.php?id=4610&type=0&jumpurl=uploads%2Fmedia%2Fa783.pdf&juSecure=1&locationData=4610%3Att_content%3A5425&juHash=aca2ec8d92

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Carsten

Dato : 06-06-07 22:29

> Gem dbx-filerne, derefter kan du importere alle mail
> [...]

Har jeg nu prøvet , men selvom jeg peger direkte ned i biblioteket når jeg
vil importere, så skriver den at der ikke ligger noget data det pågældende
sted .

Mvh Carsten

Fra : Allan Vebel

Dato : 06-06-07 23:18

Carsten skrev:

> Har jeg nu prøvet , men selvom jeg peger direkte ned
> i biblioteket når jeg vil importere, så skriver den at der
> ikke ligger noget data det pågældende sted.

Du skal kun pege på den mappe som dbx-filerne ligger i.

Kontroller igen om filerne hedder dbx til efternavn!

Jeg gør det selv flere gange daglig, det giver aldrig de
problemer du beskriver.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Carsten

Dato : 06-06-07 23:33

> [...]
>
> Kontroller igen om filerne hedder dbx til efternavn!
>
> Jeg gør det selv flere gange daglig, det giver aldrig de

jamen har nemlig aldrig selv haft problemer, så syntes det virker lidt
underligt.

Mvh Carsten

Fra : Holst

Dato : 02-06-07 17:01

Carsten wrote:

> Er der nogen der ved hvordan, jeg har dæleme givet op

Prøv at spørg i news:dk.edb.internet.software.mail+news eller hvis det
er Outlook Express, som du anvender, bør du stille dit spørgsmål i

Fra : Carl Drud

Dato : 02-06-07 17:06

"Carsten" <carsten.berg@FJERNDETTEpd-center.dk> writes:

> Er der nogen der ved hvordan, jeg har dæleme givet op

Hvilket/hvilke mail programmer?

Er det fra Outlook Distress til Windows Mail?

http://www.vista4beginners.com/Migrate-from-Outlook-Express-to-Windows-Mail

--
Carl

Fra : Hans

Dato : 02-06-07 17:59

"Carl Drud" <carl.drud@myrealbox.com> skrev i en meddelelse

> Hvilket/hvilke mail programmer?
>
> Er det fra Outlook Distress til Windows Mail?

> [...]

Hvad er Outlook Distress?