MS Windows
briani 27239
Vista vil bestemme standardprinter
Fra : Henrik

Dato : 01-06-07 17:13

Jeg har et irriterende problem med Vista, jeg har 3 printere koblet på pcén
men kan ikke få lov til at bestemme hvilken der skal være standardprinter.
De 3 printere er:

HP 990 CXI
Canon pixma 4000
HP psc2110

Jeg vil gerne have 990´eren til at være standard, men efter hver genstart
har Vista sam psc 2110 til at være standardprinter.

Nogen som har en ide om hvad jeg kan gøre?

Henrik

Fra : Snuden

Dato : 02-06-07 16:37

On Fri, 1 Jun 2007 18:13:12 +0200, "Henrik"
<henrik.kjaerbyex@xget2net.dk> wrote:

> [...]
>har Vista sam psc 2110 til at være standardprinter.
>
>Nogen som har en ide om hvad jeg kan gøre?

Det er ikke et Vista problem, men et HP problem. Jeg har en HP 7210'er
installeret på en XP-æske der laver samme nummer, bortset fra det sker
hvert 15-20 minut i stedet for efter hver genstart.

Søger pt. efter en løsning. Hvis jeg finder en vender jeg tilbage med
den her.
--
Snuden