MS Windows
briani 27239
Reg. nøgle Windows XP.
Fra : Hardy Laursen

Dato : 29-05-07 21:28

Hej Alle !

Er der ikke nogen herinde der lige kan huske command til kør, når man skal
have indlæst en ny reg. nøgle. (:-{<<

Med venlig hilsen
Hardy Laursen

Denne e-mail er blevet kontrolleret for computervirus.

Fra : Andreas Lorensen

Dato : 29-05-07 21:41

Hardy Laursen wrote:
> Hej Alle !
>
> Er der ikke nogen herinde der lige kan huske command til kør, når man skal
> have indlæst en ny reg. nøgle. (:-{<<

Jeg vil tro du kunne bruge kommandoen regedit

/Andreas

Fra : Blur

Dato : 30-05-07 14:08

Det er
%systemroot%\system32\oobe\msoobe.exe /a

Mvh, Blur

Fra : Hardy Laursen

Dato : 31-05-07 12:39

Hej Blur !

Tak for det , lige den command jeg manglede. (:-{>>

Med venlig hilsen
Hardy Laursen