CT assurance
Fra : Jan Rasmussen

Dato : 29-05-07 16:20

Hej NG

Er der nogen der har erfaring med CT insurance?

www.ctassurance.dk

Kan man risikere at lade sig forsikre der?

Mvh
JR

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Ivar Holm

Dato : 29-05-07 18:09

Til JR.

Det du linker til er ikke et forsikringsselskab. Det er en
forsikringsmægler. Dette firma forsikrer ikke, men undersøger markedet for
dig med henblik på, at kunne anbefale det bedste/billigste produkt ud fra de
givne forudsætninger. De lever af en kommission, som sædvanligvis betales af
det selskab, der tegner den endelige forsikring.

Ivar Holm

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 29-05-07 21:21

Det er muligt Iver

Jeg undrer mig så over at han kan tilbyde noget der er væsentligt billigere
end alle andre, og det er incl. statsafgift på 1%
og så skal der så ydermere være plads til kommission i dette beløb.

CT Assurrance 7224
Pantanius 9025
Yacht-Pool 9419
Codan 9715
Tryg 10465
Alm. Brand 10990
Top Danmark 12000

Den højste pris for kasko jeg har modtaget er 12000 kr, den billigste er
7224 kr

Jeg kan ikke gennemskue dette marked, er der andre der kan?
priserne er med fradrag for duelighedsbevis.

Mvh
JR

Fra : Ivar Holm

Dato : 29-05-07 21:53

JR!
Blot en kort replik. Hans hjemmeside fortæller, at det forholder sig, som
jeg siger. Måske har han aftale, om at kunne forsikre billigt det første år,
for at få lidt kunder i butikken? Måske deler han sin kommission med dig af
samme grund? Det må være muligt, at få oplyst hvilket selskab han henviser
til i det aktuelle tilfælde, samt hvad præmien bliver næste år?

Ivar Holm

I øvrigt er prisen ikke det bedste parameter. Hvad med selvrisiko, og hvad
der er forsikringsdækket?

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 29-05-07 22:21

Ja det har du igen ret i Ivar

Hvem dækker hvad? pantanius går i folkemunde til at være en god forsikring,
og det til trods for at de ikke er dyre i forhold til f.eks. Top Danmark.
hvad Top Danmark så kan som pentanius ikke kan ved jeg ikke, faktisk tror
jeg ikke de kan mere, men blot skal have 3000 mere for samme forsikring..
Men jeg har ikke lige sammenlignet de forskellige policer 100% og tror
heller ikke jeg vil være istand til at skelne dem fra hverandre uden
at lave et større analyse arbejde

Selvrisikoen for CT assurance er på 4000 kr. hvilket dog er fornuftigt i
forhold til andre...

Det man ikke kan læse sig til, og lidt det jeg spørger efter er, hvem kender
CT assurance, hvordan er de når skaden er sket?

Kigger vi på Seest ulykken, ja så så vi jo at selv anerkendte
forsikringsselskaber her i landet ikke levede helt op til det man kunne
forvente
og flere gjorde hvad de kunne for at undgå at udbetale erstatning. og det er
jo sådanne ting der gør markederne uoverskuelige.

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-07 22:22

"Jan Rasmussen" <jr@***FJERN***vejen-net.dk> skrev

> [...]
> 7224 kr
>
> Jeg kan ikke gennemskue dette marked, er der andre der kan?
> priserne er med fradrag for duelighedsbevis.

Har du prøvet hos f.eks. www.baadforsikring.dk

Jeg ved der er mange på www.baadsnak.dk der bruger dem.
De er vist ganske godt tilfredse, jeg selv inklusiv.

Der kan du også læse lidt om CT Assurance og nogle lidt mistænkelige
vendinger i hans dækninger.

Mvh
Martin

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 29-05-07 23:40

Ja, dem er jeg ved at hente bud ind fra.

mvh
JR

Fra : Peder

Dato : 30-05-07 14:47

Hej!

Du kan også prøve hos http://www.nobby-yachtversicherungen.de/
Det er også en tysk mægler på samme nivaeu som baadforsikring.dk.
Der har jeg forsikrit en RIB til ganske fornuftige penge.

Mvh Peter