Højde på div
Fra : Kristian Frost

Dato : 29-05-07 10:35

Hej NG

Jeg har en <div> som jeg har stylet i css. Den ligger i et dokument med
xhtml strict doctype.
Når jeg i mit css giver den en højde på 100% virker dette ikke i FF, men
fint nok i IE.

Ved nogen hvordan jeg kan rette op på det?

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-07 11:49

"Kristian Frost" <mail@frostgraphics.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> xhtml strict doctype.
> Når jeg i mit css giver den en højde på 100% virker dette ikke i FF, men

100% i forhold til hvad? Browservinduetshøjde? Sidens længde? Eller noget
helt tredje? Kort sagt så aner browseren ikke hvad de 100% skal regnes ud
fra.

> Ved nogen hvordan jeg kan rette op på det?

Hvis det er ud fra sidens længde, kan du prøve med

html, body { height: 100%; }

Har du brug for mere hjælp så kom med et link til siden, og en beskrivelse
af hvad du ønsker at opnå

Carsten Sørensen

Gode råd til webdesigneren - http://csnet.dk/html/