Genesis Acracab midi søges
Fra : Acer User

Dato : 29-05-07 07:14

Tænkte på om der findes en midi fil med den fede synth lyd og trommer i
Genesis Acracab (verset uden sang) ???
Så vil jeg mægtig gerne have de lyde

Fra : -V-

Dato : 29-05-07 19:32

On May 29, 8:13 am, "Acer User" <Zero@hinterhüber.de> wrote:
> Tænkte på om der findes en midi fil med den fede synth lyd og trommer i
> Genesis Acracab (verset uden sang) ???
> Så vil jeg mægtig gerne have de lyde

Det findes helt sikkert, og ganske givet også gratis.

Du kan jo prøve at lave en google med den rigtige stavning: 'Abacab'.

-V-

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 31-05-07 04:47

On Tue, 29 May 2007 08:13:31 +0200, Acer User wrote:

> Tænkte på om der findes en midi fil med den fede synth lyd og trommer i
> Genesis Acracab (verset uden sang) ???

Jeg kender ikke lige nummeret, men du skal vide at midi ikke indeholder
lydene, så du skal ikke regne med samme fede synth som i originalnummeret.