DHB 2007 - hvem skal med?
Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 27-05-07 10:18

Hejsa

Nogen herindefra der skal til DHB i år?

Troels

Fra : TheTransporter

Dato : 27-05-07 15:30

On Sun, 27 May 2007 11:18:07 +0200, "Troels Plougmann-Olsen"
<troels112@plougmann-olsen.dk> wrote:

>Hejsa
>
>Nogen herindefra der skal til DHB i år?

Skulle have været ned, men gad ikke ligge i telt i 3 dage i det her
halvvejs ustadige vejr

---
Mvh
TheTransporter
1996 Nissan Almera 1,6 SR
2006 Passat Variant Highline 2,0 TDI (Taxa)

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 27-05-07 15:48

> Skulle have været ned, men gad ikke ligge i telt i 3 dage i det her
> halvvejs ustadige vejr

Du er ret fantatisk hvis du kan gætte vejrudsigten en uge frem. Selv
meterologerne har jo sjældent ret så langt frem

Troels

Fra : TheTransporter

Dato : 28-05-07 15:44

On Sun, 27 May 2007 16:47:47 +0200, "Troels Plougmann-Olsen"

>Du er ret fantatisk hvis du kan gætte vejrudsigten en uge frem. Selv
>meterologerne har jo sjældent ret så langt frem

Det jeg mener er at når vejret ikke engang kan forblive det samme over
en længere periode er der større risiko for at man kommer til at sidde
og soppe rundt ude i Vandel kontra faktisk at have tørvejr.

---

Fra : ShutEye

Dato : 28-05-07 22:11

> Du er ret fantatisk hvis du kan gætte vejrudsigten en uge frem. Selv
> meterologerne har jo sjældent ret så langt frem

Yep. Var på skovtur i det nordsjællandske i går (søndag) hvor de kære
metereologer havde truet med torden og lynild.
Vejret? Lidt regn på vej ud ved 10-tiden og ellers stille og lidt sol :)

Sådan en pølse stegt over bål smager nu godt efter en vadetur og 6-7 bajere!

Fra : TheTransporter

Dato : 29-05-07 02:04

On Mon, 28 May 2007 23:11:13 +0200, "ShutEye" <no@no.no> wrote:

> [...]
>
>Sådan en pølse stegt over bål smager nu godt efter en vadetur og 6-7 bajere!

Tja herovre regnede det nu godt til.

---

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-07 20:18

Troels Plougmann-Olsen wrote:
> Hejsa
>
> Nogen herindefra der skal til DHB i år?

DHB????

Fra : Tom

Dato : 27-05-07 21:56

"Martin" <---> skrev i en meddelelse

> DHB????

Danmarks Hæsligste Bil?

Fra : Møller

Dato : 27-05-07 22:01

Tom skrev:
> "Martin" <---> skrev i en meddelelse

> Danmarks Hæsligste Bil?

Den hedder Brian?

Fra : Hr. Jensen

Dato : 28-05-07 09:36

On Sun, 27 May 2007 23:01:10 +0200 Møller <eamz@get2net.dk> sent the
following smoke signals:

>Den hedder Brian?

Denmark's Heaviest Boobs?

Danmarks Hotteste Babes?

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : TheTransporter

Dato : 28-05-07 15:45

On Sun, 27 May 2007 21:18:15 +0200, "Martin" <---> wrote:

>DHB????

Danmarks Hurtigste (ikke lovlige) Bil.

---

Fra : Finn Guldmann

Dato : 02-06-07 07:04

TheTransporter skrev:
> Danmarks Hurtigste (ikke lovlige) Bil.

Arrangørerne hævdede ellers i radioen at det kun var for lovligt
indregistrerede biler (streetlegal).

Incl. den med 1001 hk. (på norske plader (Vidar Strand?))

--
MVH Finn Fremover vil MC'ister i flok have samme ret til
vejen som cykelryttere i flok, i min verden. (M.a.o. kun

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 03-06-07 19:07

> Incl. den med 1001 hk. (på norske plader (Vidar Strand?))

Ford Granadaen der var der, skulle være god for 2500 hk.

Troels

Fra : TheTransporter

Dato : 04-06-07 17:36

On Sat, 02 Jun 2007 08:03:47 +0200, Finn Guldmann <n@a.invalid> wrote:

>Arrangørerne hævdede ellers i radioen at det kun var for lovligt
>indregistrerede biler (streetlegal).
>
>Incl. den med 1001 hk. (på norske plader (Vidar Strand?))

Hvad laver en norsk bil på et arrangement for at finde Danmarks
Hurtigste bil. Men kan godt ske at de hævder at de skal være lovlige.
Men jeg vil tvivle noget på at samtlige deltagere har rent mel i
posen.

---

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 04-06-07 22:25

> Hvad laver en norsk bil på et arrangement for at finde Danmarks
> Hurtigste bil. Men kan godt ske at de hævder at de skal være lovlige.

Umiddelbart står der blot indregistrerede i reglementet

Den norske bil kørte iøvrigt i klassen for udenlanddske biler.

Troels

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-07 22:37

"Troels Plougmann-Olsen" <troels112@plougmann-olsen.dk> skrev i en
meddelelse news:46648311$0

> Den norske bil kørte iøvrigt i klassen for udenlanddske biler.

Og det var en Ford Escort fra slut halvfjerserne som vandt igen...
Hvor blev Golf af Klaus D ? )

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 04-06-07 22:40

> Og det var en Ford Escort fra slut halvfjerserne som vandt igen...

Kun fordi at den sorte Supra var for hurtig til at være Danmarks Hurtigste.

Den kørte 9.56, og den hurtigste tid man MÅTTE køre var 9.7 sek på en
quartermile.

Supraen blev disket på at være FOR hurtig. (LATTERLIGT!!!!!!!)

> Hvor blev Golf af Klaus D ? )

De kørte i øvrigt nogle helt OK tider, også i Dieselklassen...

Første gang jeg har set en Golf Diesel bevæge sig SÅ hurtigt

Troels

Fra : TheTransporter

Dato : 08-06-07 08:31

On Mon, 4 Jun 2007 23:40:20 +0200, "Troels Plougmann-Olsen"

> [...]
>quartermile.
>
>Supraen blev disket på at være FOR hurtig. (LATTERLIGT!!!!!!!)

Jeg var blevet tosset hvis at det havde været mig der havde været
fører/ejer af den supra og havde klaget over dommen og i værste
tilfælde sagt at jeg ville gå til pressen med den begrundelse at det
jo ikke kan være danmarks hurtigste bil de kårer når at det kun er den
2. hurtigste der vinder og man disker den hurtigste.

---

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-06-07 22:59

Egue skriver:

> Og det var en Ford Escort fra slut halvfjerserne som vandt igen...
> Hvor blev Golf af Klaus D ? )

Den holder i garagen.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-07 23:07

> Egue skriver:

> Den holder i garagen.

Ja, det må vel også være flovt at møde op i sådan en æske
uden street-respect af nogen art..

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 04-06-07 23:16

> Ja, det må vel også være flovt at møde op i sådan en æske
> uden street-respect af nogen art..

Streetrespect er noget man gør sig fortjent til, ikke noget man bare har.

Troels

Fra : Ukendt

Dato : 06-06-07 20:32

"Troels Plougmann-Olsen" <troels112@plougmann-olsen.dk> skrev i en
meddelelse news:46648f17$0$21927$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> Streetrespect er noget man gør sig fortjent til, ikke noget man bare har.

Nogle har det in nature, andre gejler sig frem til den..

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-06-07 05:43

Egue skriver:

> Ja, det må vel også være flovt at møde op i sådan en æske
> uden street-respect af nogen art..

Tjah, det var vel derfor du ikke var med i Sierra'en ?

Fra : Ukendt

Dato : 06-06-07 20:33

> Tjah, det var vel derfor du ikke var med i Sierra'en ?

Der er vel ingen klasse for området omkr. 75 HK ???
-eller en klasse for mest originale og pletfri årgang ???

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 06-06-07 21:33

Egue skriver:

> Der er vel ingen klasse for området omkr. 75 HK ???

Det er da bare at stille op.

> -eller en klasse for mest originale og pletfri årgang ???

Eller den der bruger flest additiver (epo) ?

Fra : Ukendt

Dato : 06-06-07 22:37

> Egue skriver:

> Det er da bare at stille op.

Det er vidst for sent...

> Eller den der bruger flest additiver (epo) ?

Du kan ikke rigtig glemme ham Bjarne, hwa ?
Du jublede vel da han vandt. Personligt
har jeg aldrig kunnet døje manden.
Eller drengen i manden.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 07-06-07 05:29

Egue skriver:

> Det er vidst for sent...

Til næste år.

> Du kan ikke rigtig glemme ham Bjarne, hwa ?

Hvem ?

Fra : Hr. Jensen

Dato : 07-06-07 10:02

On Wed, 06 Jun 2007 22:33:17 +0200 "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> sent the following smoke signals:

>Eller den der bruger flest additiver (epo) ?

TEC2000...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn