Hundesyge
Fra : Jens Mejdahl

Dato : 05-07-01 19:43

Hej!

Jeg har lige et spørgsmål.

Kan det være rigtigt at en hund på 7 kg skal have den samme mængde
vaccine som en hund på 35 kg.

Hej Jens

Fra : Praxis©

Dato : 07-07-01 19:05

Ja

--
Venlig hilsen
Praxis©

"Tænk hvis der blev krig
-Og ingen mødte op!!"

Fra : Jens Mejdahl

Dato : 08-07-01 15:57

Ja, det siger min dyrlæge også, men er det ikke underlig at en hund på
3 kg skal have det samme som en på 55 kg. ???????
Jens

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 08-07-01 16:15

"Jens Mejdahl" <mejdahl@mejdahl.dk> skrev i en meddelelse news:3b487479.4191567@news.inet.tele.dk...
> Ja, det siger min dyrlæge også, men er det ikke underlig at en hund på
> 3 kg skal have det samme som en på 55 kg. ???????
> [...]

Tager du en influenzavaccination er dosisen jo også det samme hvad enten man som jeg vejer 35 kg .. eller man vejer 100 kg ... så egentlig er der jo ikke så meget mærkeligt i det ...

nu regnerdetikkemere hils fra Ami

Fra : Jens Mejdahl

Dato : 09-07-01 18:31

Hej Ami
Ja, det gav mig jo noget at tænke over, for det har du jo ret i, men
syntes du egentlig ikke det er lidt underlig .
Hej fra Jens

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 09-07-01 19:00

"Jens Mejdahl" <mejdahl@mejdahl.dk> skrev i en meddelelse news:3b49e9ce.36392569@news.inet.tele.dk...
> Hej Ami
> Ja, det gav mig jo noget at tænke over, for det har du jo ret i, men
> syntes du egentlig ikke det er lidt underlig .
> Hej fra Jens

Hej Jens!
¨Tja der bliver jeg dig faktisk svar skyldig .. har aldrig tænkt over det.. bare konkluderet at sådan er det nok med vacciner ...men jeg vil lige prøve at spørge enten min dyrlæge om hvorfor det er sådan ...... og skal nok lade dig høre svaret ...

Gråvejrshils fra Ami