modkørende
Fra : Ukendt

Dato : 25-05-07 20:37

Tror lige jeg deler denne her med dem som skulle have lyst.

Var på vej hjem fra arbejde igår ved ca 16 tiden. Arbejder pt ude i det
vestjyske, og det byder som regel på smalle og snoede sogneveje.

Det var også tilfældet her, da jeg kommer kørende igennem en ret skarp
venstrekurve med 70 - 80 km/t. Da kurven flader ud kommer der fire
modkørende - fint nok - man trækker ud til siden(der er lige plads til to
lastbiler kan passere hinanden) Den anden sidste i rækken trækker dog også
ud - men mod mig!!

Jeg tænker "pæn guldfarvet Volvo stc. - ganske ny og sikkert hammerdyr - men
hvorfor kigger manden ikke op!!?" Jeg ved faktisk ikke om jeg nåede at tænke
det, men det er sån jeg husker det!
Hans højre hjulpar er ca en halv meter fra midten af vejen. da det er
allerværst, og jeg er klar til at kaste Hondaen i grøften.
Minsanten om manden ikke kigger op ca 20 - 30 m fra fronten af min bil, og
får flået så meget i rattet at bilen efterfølgende slår slag med bagenden -
jeg tænker "godt at han har esp og asr osv til at redde ham". Her er jeg så
sikker på at jeg tænkte noget andet i øjeblikket....!

Det var i løbet af et splitsekund, at jeg nåede at komme fra at ville smide
Hondaen i grøften, og til at havne "kun" en meter ude i rabatten og slå en
masse stabilgrus op i undervognen

Satme hurtigt at kunne have smadret hondaen med kun 5133km på klokken.

/HB

Fra : Mogens

Dato : 25-05-07 20:47

"HB" <hbsnabela.dk> skrev i en meddelelse

> Satme hurtigt at kunne have smadret hondaen med kun 5133km på klokken.

Ja, andres veje kan være uransagelige
http://ttv.tv2.dk/index.php?side=167

--
/Mogens, sportsdriver :)
Remember! Growing older is mandatory - growing up is optional

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-07 20:51

"Mogens" <jow@jow.dk> skrev i meddelelsen
> "HB" <hbsnabela.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, andres veje kan være uransagelige
> http://ttv.tv2.dk/index.php?side=167

Æv hvor tragisk

/HB

Fra : SoL

Dato : 25-05-07 20:48

"HB" <hbsnabela.dk> skrev i en meddelelse
> Tror lige jeg deler denne her med dem som skulle have lyst.
> >
> Satme hurtigt at kunne have smadret hondaen med kun 5133km på klokken.

Er den af så dårlig kvalitet?

Knud

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-07 20:53

"SoL" <ssen@bit.lk> skrev i meddelelsen

> "HB" <hbsnabela.dk> skrev i en meddelelse

> Er den af så dårlig kvalitet?
>
> Knud

Havde du overvejet at skifte mærke langt om længe?

/HB

Fra : Ukendt

Dato : 26-05-07 01:33

> Er den af så dårlig kvalitet?

Honda er jo den Japanske Mercedes... Så nej...

/SWP

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 29-05-07 09:31

On 25 Maj, 21:36, "HB" <hbsnabela.dk> wrote:
> [...]
> masse stabilgrus op i undervognen
>
> Satme hurtigt at kunne have smadret hondaen med kun 5133km på klokken.

Men 70-80 km/t i en ret skarp kurve på en smal vej....tsk tsk....

--
Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-07 10:24

"Christian B. Andresen" <trav@tiscali.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Satme hurtigt at kunne have smadret hondaen med kun 5133km på klokken.

Men 70-80 km/t i en ret skarp kurve på en smal vej....tsk tsk....

Hmm.. Kender du kurven siden du på forhånd dømmer mig (....tsk tsk....) for
ikke at køre efter forholdene?

--
/HB

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 29-05-07 09:33

On 26 Maj, 02:33, "Søren W" <me på/fra cacba snavs dk> wrote:

> Honda er jo den Japanske Mercedes... Så nej...

Mon ikke det er Lexus, selv om nogen nok vil kalde den for Toyota.

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-07 15:55

>Mon ikke det er Lexus, selv om nogen nok vil kalde den for Toyota.

Nemlig.

Honda er vist blevet kaldt for den Japanske BMW. Jeg har kørt både 320D årg.
2000 og 535D årg. 2002. styretøjet/undervogn snerper derhen af

--
/HB

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 29-05-07 10:28

On 29 Maj, 11:24, "HB" <hbsnabela.dk> wrote:

> Men 70-80 km/t i en ret skarp kurve på en smal vej....tsk tsk....
>
> Hmm.. Kender du kurven siden du på forhånd dømmer mig (....tsk tsk.....) for
> ikke at køre efter forholdene?

Det var jo lige på nippet til at det var så meget for hurtigt efter
forholdene at du røg i grøften.

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-07 10:54

> [...]
> for
> ikke at køre efter forholdene?

Det var jo lige på nippet til at det var så meget for hurtigt efter

Nej - prøv at læse hvad jeg skriver. Det foregår jo ikke i kurven.

--
/HB