Nokia n80
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 28-05-07 20:42

Hej Ng

Jeg har netop købt en N80.
Jeg oplever, at telefonen ikke rigtig kan få ordenlig fat i mobilnettet. Den
indikere et meget lavt antennesignal. Mange gange ligger telefonen uden
dækning i flere sekunder adgangen.
Jeg bor i et område med kun GSM900 dækning. Min gamle Nokia 6310i kan ligge
ved siden af - vel og mærke med fuld dækning. Jeg hører om samme problemer
med N73.

Er der nogen der kender dette problem, er Nokia ved at lave dårligere
terminaler?
Kan kan gøre noget aktivt, SW ?

Kim

Fra : Jan Larsen

Dato : 28-05-07 23:10

"Kim Jørgensen" <kim_jj@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
| med N73.
|
| Er der nogen der kender dette problem, er Nokia ved at lave dårligere

Hej Kim!

Jeg har en N73 med nogenlunde samme problem. Så var der een der foreslog at
jeg skulle slå 3G fra, og det hjalp!
_ men jeg har faktisk ikke slået det fra, men kun afmeldt det hos Telmore
(som er min udbyder)

Hilsen
Jan Larsen