P.t. bedste Symbian-mobil ?
Fra : Kim S

Dato : 28-05-07 12:03

Er på udkig efter en ny telefon.

Skal være Symbian eller Windows-Mobile.

Flg. krav:
Relativ let & lille.
WiFi
Bluetooth
Rimeligt kamera (Det bliver jo aldrig rigtig godt...)
God batteri-tid (diskvalificerer desværre N95...)

Hvad skal jeg kigge efter ?

Mvh, Kim

Fra : Henrik

Dato : 28-05-07 12:48

> God batteri-tid (diskvalificerer desværre N95... )

og N80

som ellers er en dejlig telefon, dog lidt stor men den kan alt....

IP telefoni (gizmo eller truphone)
trådløst netværk
Bluetooth
IR
køre 3.parts programmer
Skype (via fring)
Tomtom med Bluetooth GPS

Men stadig skod batteritid, men det vender man sig til
Og kameraet er heller ikke noget at skrive hjem om, desværre.

VH Henrik

Fra : Kim S

Dato : 28-05-07 13:42

"Henrik" <ikke.nogen@slet.ikke> skrev i meddelelsen

> og N80
>
> som ellers er en dejlig telefon, dog lidt stor men den kan alt....

Har faktisk 2 N80, købt i England.
Lidt øv de ikke kan unlockes herhjemme endnu....

Mvh, Kim

Fra : John

Dato : 28-05-07 15:28

Kim S skrev:

> Har faktisk 2 N80, købt i England.
> Lidt øv de ikke kan unlockes herhjemme endnu....

Har du prøvet ham her:

www.insightdata.dk

Mvh

John

Fra : Kim S

Dato : 28-05-07 16:00

"John" <jk7410@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Har du prøvet ham her:
> www.insightdata.dk

Nej, men har nu skrevet til ham....

Mvh, Kim

Fra : Jesper

Dato : 29-05-07 22:18

On Mon, 28 May 2007 13:02:47 +0200, Kim S wrote:

> [...]
> Bluetooth
> Rimeligt kamera (Det bliver jo aldrig rigtig godt...)
> God batteri-tid (diskvalificerer desværre N95...)

Hvad med en N95 + et ekstra batteri?

- Jesper

Fra : Kim S

Dato : 29-05-07 23:42

"Jesper" <jesper@nospam.dk> skrev i meddelelsen
> On Mon, 28 May 2007 13:02:47 +0200, Kim S wrote:
>
> Hvad med en N95 + et ekstra batteri?

Ja, det var selvfølgelig en mulighed....
Hvor er det dog alternativt, at N95'eren ikke lader når den
er tilsluttet en computer...

Mvh, Kim

Fra : Brian Jensen

Dato : 04-06-07 07:29

"Kim S" <JohnDoe@Falskmail.dk> wrote in message news:465ab6f1$0$15881
> [...]
> Bluetooth
> Rimeligt kamera (Det bliver jo aldrig rigtig godt...)
> God batteri-tid (diskvalificerer desværre N95...)

Hej.. jeg har lige købt en Nokia E65 og den er da lækker.
I og med du siger det skal være Symbian, så er du åbenbart ligeglad med om
menuerne tager lidt længere tid :)

Jeg har desværre ikke haft den længe nok til at vide noget om batteriet, men
det er bare et godt råd om en nye mobil... Nokia E65!

Mvh
Brian

Fra : Kim S

Dato : 04-06-07 09:41

"Brian Jensen" <brian@jensen.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Jeg har desværre ikke haft den længe nok til at vide noget om batteriet,
> men det er bare et godt råd om en nye mobil... Nokia E65!

Ja, jeg har osse kigget på E65.... Har en N80, men den er låst
til Vodafone og kan ikke låses op, desværre....
Det bliver nok en E65 eller N95.

Mvh, Kim