Ringetone til Nokia 6021
Fra : Henning

Dato : 27-05-07 17:11

Jeg har en mp3-fil jeg gerne vil have konverteret til ringetone til en
"simpel" Nokia 6021. Hvordan gør man det - simpelt, nemt og ligetil?
Findes der et program "Tryk her, konverter og overfør via blue tooth"?

Fra : Anders

Dato : 27-05-07 17:37

Hvilket formater understøtter den ?

Fra : Henning

Dato : 27-05-07 19:44

On Sun, 27 May 2007 18:36:31 +0200, "Anders"
<andersXXXforst@stofanetXXXdk> wrote:

>Hvilket formater understøtter den ?

Pas - midi?

Fra : Anders

Dato : 28-05-07 06:21

Hvis du laver en mp3 fil direkte om til en Midi fil, så bliver resultatet
ikke for godt.

Der er mange der laver Midi filer, og ligger dem ud på nettet, søg evt. via
Google.
Ved ikke om du kan finde den fil du søger, men det er da værd at forsøge.

Fra : Mogens Krage

Dato : 28-05-07 22:24

Henning skrev bl.a.:

> Jeg har en mp3-fil jeg gerne vil have konverteret til ringetone til en
> "simpel" Nokia 6021. Hvordan gør man det - simpelt, nemt og ligetil?
> Findes der et program "Tryk her, konverter og overfør via blue tooth"?

Filen skal konverteres til 3gp-formatet (*.amr). Nokia Multimedia Player
i PC Suite kan gøre det.

--
Mvh Mogens

Fra : Henning

Dato : 30-05-07 08:01

On Mon, 28 May 2007 23:24:24 +0200, Mogens Krage <mk.nospam003@has.dk>
wrote:

>Filen skal konverteres til 3gp-formatet (*.amr). Nokia Multimedia Player
>i PC Suite kan gøre det.

Multimedia-playeren kender ikke MP3-format

Fra : Mogens Krage

Dato : 30-05-07 16:10

Henning skrev bl.a.:

> Multimedia-playeren kender ikke MP3-format

Hvilken version har du? Min NMP 1.1 fra PC Suite 6.83.14.1 kan sagtens
åbne mp3-filer.

--
Mvh Mogens