W810I status på data ud og ind!
Fra : Robert

Dato : 27-05-07 14:03

Hej

Jeg bruger en del gprs med har svært ved at holde styr på hvor stort et
dataforbrug jeg har brugt på eks. et "opkald". Er der et sted i W810I hvor
man kan se ens dataforbrug, eller kender i til et program som kan downloades
og som holder øje med forbruget.

Venligst
Robert

Fra : Nikolaj Svendsen

Dato : 27-05-07 14:26

"Robert" <brug_ikke_denne @mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> man kan se ens dataforbrug, eller kender i til et program som kan
> downloades og som holder øje med forbruget.

Ved du hvor man kan se hvor mange smser du har sendt der står nemlig også
datatæller

Fra : Robert

Dato : 27-05-07 14:56

> Ved du hvor man kan se hvor mange smser du har sendt der står nemlig også
> datatæller

Hej Nikolaj

Nej det gør jeg faktisk ikke :(
Nu har jeg bladret rudt i alle menuer men uden resultat. Kunne du ikke give
mig et hint...

Vh
Robert

Fra : Robert

Dato : 27-05-07 15:19

> Hej Nikolaj
>
> Nej det gør jeg faktisk ikke :(
> Nu har jeg bladret rudt i alle menuer men uden resultat. Kunne du ikke
> give mig et hint...

Ahh... så lykkedes det endelig.
Tak for din hjælp Nikolaj. Super....

Hilsener