Antal ring S/E T630
Fra : iSteen

Dato : 27-05-07 09:23

Jeg har et problem med min SE T630, som ellers opfylder min behov.
Når den ellers ringer, så ringer den tre gange, hvorefter svareren fra
CBB tager over - og ofte når jeg ikke at svare opkaldet, før
telefonsvareren er gået igang.....og når dette sker, lægger de fleste
mennesker bare røret på igen.
Mange mennesker bryder sig tilsyneladende ikke om, at lægge en besked
på en telefonsvarer.

Jeg har forgæves forsøgt at finde måden på, hvordan jeg forlænger de
antal ring, før svareren går igang - både på telefonen, og på CBB's
telefonsvarer på nettet.

Nogle gyldne tips?

Fra : Rasmus O.

Dato : 27-05-07 10:10

Jeg har forgæves forsøgt at finde måden på, hvordan jeg forlænger de
antal ring, før svareren går igang - både på telefonen, og på CBB's
telefonsvarer på nettet.

Nogle gyldne tips?

Ændre tid før viderestilling:

**61*[nr]*10*[tid]# (nogle gange: *61*[nr]*10*[tid]#)

tid kan kun ændres med: 5,10,15,20,25,30 sec.

Ovenstående virker for TDC, prøv!?

Mvh

Rasmus O.

Fra : Jesper Hansen

Dato : 27-05-07 16:24

"iSteen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Hejsa

Du kan indstille din Telefonsvarer til at gå i gang efter 5, 10, 15, 20, 25
eller 30 sekunder. Det gør du ved at taste:
**61* efterfulgt af dit Telefonsvarer nummer efterfulgt af *11* efterfulgt
af den ønskede tidsfaktor (fx 30) efterfulgt af #

Venlig hilsen
Jesper c",)

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 29-05-07 14:16

iSteen skrev:

> Nogle gyldne tips?

Andre har svaret på det med antal ring. Selv foretrækker jeg at
slå al viderestilling fra. Det deaktiver også telefonsvareren.
Til gengæld bliver der sendt en sms til mig hvis nogen ringer
forgæves. Så får jeg besked uanset om de kan lide at tale i
telefonsvarer eller ej, og opringeren får en meddelelse om at der
sendes en sms.

Det synes jeg fungerer godt.

--
Bertel

Fra : iSteen

Dato : 31-05-07 21:27

On 29 Maj, 15:15, Bertel Lund Hansen <unosp...@lundhansen.dk> wrote:

> [...]
> forgæves. Så får jeg besked uanset om de kan lide at tale i
> telefonsvarer eller ej, og opringeren får en meddelelse om at der

Hey - det var et godt alternativ.....det må prøves. Får personen der
kalder op, også en sms?

Til andre - tak for svarene.
Jeg fik denne besked fra CBB: * * 61 * <nummer der viderestilles til>
* 11 * <tid> # send/løft rør

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 01-06-07 00:26

iSteen skrev:

> Hey - det var et godt alternativ.....det må prøves. Får personen der
> kalder op, også en sms?

Nej, han hører bare i telefonen at jeg får besked.

Det har den fordel at det er gratis for begge parter (eller i
hvert fald højst koster opringningsgebyret for den der ringer).

--
Bertel

Fra : iSteen

Dato : 03-06-07 10:25

On 1 Jun., 01:25, Bertel Lund Hansen <unosp...@lundhansen.dk> wrote:

> [...]
>
> Det har den fordel at det er gratis for begge parter (eller i
> hvert fald højst koster opringningsgebyret for den der ringer).

Enten har jeg ikke deaktiveret min svarer på den rigtige måde, eller
osse fungerer det ikke på samme måde med CBB.
Efter et vist antal ring, dutter det bare "ingen forbindelse" hos
personen der kalder op.
På min mobil kan jeg se i displayet, at "nummer" har forsøgt at ringe
til mig.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 03-06-07 11:03

iSteen skrev:

> På min mobil kan jeg se i displayet, at "nummer" har forsøgt at ringe
> til mig.

Så har du jo heller ikke brug for at få nummeret oplyst i en sms.
Den kommer kun ved slukket (eller af anden grund utilgængelig)
mobil.

--
Bertel

Fra : iSteen

Dato : 05-06-07 09:23

On 3 Jun., 12:03, Bertel Lund Hansen <unosp...@lundhansen.dk> wrote:

> Så har du jo heller ikke brug for at få nummeret oplyst i en sms.
> Den kommer kun ved slukket (eller af anden grund utilgængelig)
> mobil.

Okay, jamen tak for tippet - hvem fanden har osse brug for en svarer,
af underlige grunde har mennesker ikke lyst til at lægge beskeder på
en telefonsvarer.