Nokia n95 firmware update via bluetooth?
Fra : Lars

Dato : 26-05-07 13:14

kan dette lade sig gøre?
det virker ikke via nokia software updater
vh Lars

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 26-05-07 14:28

> kan dette lade sig gøre?
> det virker ikke via nokia software updater
> vh Lars

Nej, der skal du have datakablet igang.

Dog skal det siges, at det blot er SOFTWARE, og _ikke_ FIRMWARE du
opdaterer.

Troels

Fra : Lars

Dato : 26-05-07 14:46

> Dog skal det siges, at det blot er SOFTWARE, og _ikke_ FIRMWARE du
> opdaterer.

Hmm møg... er der andre en mig som oplever at den slutter midt i en samtale
for at genstarte... så skal jeg ikke indtaste pin kode igen, men tilgængæld
vil den så ikke sende det jeg siger videre til den person jeg så snakker med
før jeg har slukket den igen. - Mærkeligt
vh Lars

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 27-05-07 10:14

> [...]
> med
> før jeg har slukket den igen. - Mærkeligt

Jeg har ikke oplevet det, så jeg tror en software update kunne gøre meget.

Er din telefon købt hos 3?

Troels

Fra : Lars

Dato : 27-05-07 10:38

"Troels Plougmann-Olsen" <troels112@plougmann-olsen.dk> wrote in message
> Jeg har ikke oplevet det, så jeg tror en software update kunne gøre meget.
>
> Er din telefon købt hos 3?

Nej den er købt uden abb. hos et eller andet lille telefonfirma i søborg.
De virkede ganske fornuftige by the way
vh Lars

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 27-05-07 10:46

> Nej den er købt uden abb. hos et eller andet lille telefonfirma i søborg.
> De virkede ganske fornuftige by the way
> vh Lars

Goodie.

http://www.nokia.dk/support/software/softwareupdate.php

OG DU LÆSER VEJLEDNINGEN, DEN VISER INDEN DU DOWNLOADER!!!!

Det kan *ikke* siges tydeligt nok.

Troels

Fra : Lars

Dato : 27-05-07 11:45

> http://www.nokia.dk/support/software/softwareupdate.php
>
> OG DU LÆSER VEJLEDNINGEN, DEN VISER INDEN DU DOWNLOADER!!

hehe mange tak, men dette program har jeg hentet, det virker KUN hvis man
benytter et kabel og ikke via Bluetooth... jeg kan selvfølgelig godt hente
kablet, men det ligger ikke lige pt hvor jeg er ( altså geografisk).
Der er vist ingen anden mulighed end at jeg starter bilen op og henter det.
Man tak for svarene.
Venlig hilsen Lars