Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Eye Candy
Fra : Helle

Dato : 05-07-01 18:27

Min prøveversion Eye Candy til Paint Shop Pro er udløbet.
Så ville jeg lige høre jer fotoeksperter om i ved hvor man kan hente det
gratis Eye Candy ver. 3.1.
Jeg har ledt men ikke fundet det nogen steder.

Hilsen Helle.

Fra : Kell Christensen

Dato : 05-07-01 19:49

Hej Helle

Du kan prøve her:

http://www.alienskin.com/ec4k/ec4000_demo.html

Hilsen Kell

Fra : Helle

Dato : 05-07-01 21:45

> Du kan prøve her:
>
> http://www.alienskin.com/ec4k/ec4000_demo.html
>
> Hilsen Kell

Hej Kell.

Det var pænt af dig, men den har jeg men jeg kan næsten ikke bruge nogen af
tingene, så får jeg besked på at købe det, hvis jeg vil bruge det. ( Smart)

Ellers tak for hjælpen

Hilsen Helle.

Fra : Volker Dawideit

Dato : 06-07-01 06:16

"Helle" <Helles@privat.dk> wrote in message news:9i27iq$6t9$1@sunsite.dk...
> [...]
> gratis Eye Candy ver. 3.1.
> Jeg har ledt men ikke fundet det nogen steder.

Prøv http://www.rbcing.net/fosi/set.html

mvh. Volker

Fra : Helle

Dato : 06-07-01 20:59

> Prøv http://www.rbcing.net/fosi/set.html
>
> mvh. Volker

Tak for gode råd, jeg har nu fået løst problemet.

Hilsen Helle.