MS Windows
briani 27239
Søger et program til backup af data fra in~
Fra : CarstenGP \(8381\)

Dato : 27-05-07 15:10

Jeg har en datadisk i min PC på 250GB, med diverse data, som jeg ændrer på
og tilføjer data til.
Som backup til denne har jeg en USB-disk på 250GB, som jeg så kopierer alt
data til. (Når jeg ellers husker det)
Findes der et program derude, som kan registrere ændringer på min
oprindelige disk, så jeg ikke behøver at kopiere alt indholdet over hver
gang?
Altså en slags synkronisering af de data, som måtte være tilføjet eller
ændret.

Jeg er ikke ude efter nogen stor backupsoftware-pakke, men noget nemt og
ikke for uoverskueligt.

Carsten

Fra : Rado

Dato : 27-05-07 15:17

On Sun, 27 May 2007 16:10:08 +0200, "CarstenGP \(8381\)"
<cgp.nyheder@direkte.org> wrote:

>Findes der et program derude, som kan registrere ændringer på min
>oprindelige disk, så jeg ikke behøver at kopiere alt indholdet over hver
>gang?

Kig evt. på Second Copy:

http://centered.com

--
Rado

"The obvious is that which is never seen
until someone expresses it simply."
- Christian Morgenstern

Fra : emj

Dato : 27-05-07 15:27

CarstenGP (8381) skrev:

>Jeg er ikke ude efter nogen stor backupsoftware-pakke, men noget nemt og
>ikke for uoverskueligt.

En batfil, som du dog selv skal klikke på for at aktivere.

XCOPY/S/M C:\Dokumenter M:\Dokumenter

Hilsen emj
--
http://lamaguf.dk/

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 27-05-07 15:52

> [...]

>gang?
>Altså en slags synkronisering af de data, som måtte være tilføjet eller

SyncToy må være svaret på dine bønner

SyncToy er en del af Microsoft PowerToys værktøjer. Den kan hentes på
Microsofts download sider:

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=e0fc1154-c975-4814-9649-cce41af06eb7&DisplayLang=en

<mlr>

Fra : CarstenGP \(8381\)

Dato : 27-05-07 17:03

"Michael Rasmussen" <michael@invalid> skrev i en meddelelse

> SyncToy må være svaret på dine bønner
>
> SyncToy er en del af Microsoft PowerToys værktøjer. Den kan hentes på
> [...]

Det var lige det jeg skulle bruge... super duper!