Nogen der har købt en SE K810i?
Fra : Jakob Griffel

Dato : 24-05-07 20:14

Hvad synes i så om den?

--
Hilsen Jakob

Fra : BorreBoy

Dato : 25-05-07 05:55

"Jakob Griffel" <NOPEgriffel@NOPENOPEprivat.dk> skrev i meddelelsen
news:4655e403$0$90272$14726298@news.sunsite.dk...
> Hvad synes i så om den?

Er mega glad for den

Fra : Jakob Griffel

Dato : 25-05-07 08:49

> Er mega glad for den

Jeg har haft en K750i (som jeg lige har fået liv i ved at sprøjte WD40 i
joystick'et - utroligt hvordan man kan reparere en telefon) og nu har jeg en
K610i på arbejdet og en W850i privat, så det "eneste" - udover et fedt
design - er vel primært kameraet, der kan autofokussere og har blitz.
Menuerne ellers ser vist meget ens ud i forhold til de tidligere modeller.
Har jeg ret?

--
Hilsen Jakob

Fra : BorreBoy

Dato : 25-05-07 15:29

> [...]
> design - er vel primært kameraet, der kan autofokussere og har blitz.
> Menuerne ellers ser vist meget ens ud i forhold til de tidligere modeller.

Yep, du har helt ret.

Fra : Nikolaj Svendsen

Dato : 25-05-07 15:31

"Jakob Griffel" <NOPEgriffel@NOPENOPEprivat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> design - er vel primært kameraet, der kan autofokussere og har blitz.
> Menuerne ellers ser vist meget ens ud i forhold til de tidligere modeller.

Den har vel bedre skærm

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 25-05-07 18:10

"BorreBoy" <borreXXX@lucasfilm.dk> skrev :

>Er mega glad for den

Men, hvorfor ikke spare et 500 - 700 kr. ved køb uden abonnement
og »nøjes« med K 800i?

Den eneste forskel af betydning er da vidst at 810 har RDS på
radioen.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Nikolaj Svendsen

Dato : 25-05-07 18:22

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> Men, hvorfor ikke spare et 500 - 700 kr. ved køb uden abonnement
> og »nøjes« med K 800i?

Det er da værd og spare

> Den eneste forskel af betydning er da vidst at 810 har RDS på
> radioen.

Ja men hvem vil give 700 kr extra for det

Fra : Peter

Dato : 25-05-07 23:47

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev

> Den eneste forskel af betydning er da vidst at 810 har RDS på
> radioen.

De har begge RDS-radio. Den største forskel er vel designet - at
kameraklappen er blevet integreret i kabinettet er en væsentlig forbedring,
men om den er merprisen værd må være op til den enkelte.

/Peter

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 26-05-07 00:27

"Peter" <nobody@pojj.sk> skrev :

>De har begge RDS-radio.

Ikke iflg. SEs hjemmeside, men det er muligvis så en fejl.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Jakob Griffel

Dato : 27-05-07 10:10

> Ikke iflg. SEs hjemmeside, men det er muligvis så en fejl.

Deres sammenligningssider er vist ikke helt til at stole på. Jeg har
sammenlignet to telefoner jeg har haft, og det passer altså ikke helt, alt
det de skriver. Som regel mangler der noget.

--
Hilsen Jakob

Fra : Peter

Dato : 25-05-07 16:34

Jakob Griffel" <NOPEgriffel@NOPENOPEprivat.dk> skrev

> Hvad synes i så om den?

Nydelig telefon, men en lille smule skuffet over konstruktionen. Den er ikke
værre end så mange andre nye mobiler (hverken SE eller Nokia, men det
irriterer mig, at den knirker på "tilbageknappen", og at batteriklappen ikke
slutter helt tæt. Jeg er skiftet fra en gammel T610, som ikke knirkede mere
end denne spritnye telefon.

.... Og så skal man lige være opmærksom på, at den takket være den blanke
overflade hurtigt kan blive meget "fedtet" at se på..

/Peter

Fra : Nikolaj Svendsen

Dato : 25-05-07 17:40

"Jakob Griffel" <NOPEgriffel@NOPENOPEprivat.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad synes i så om den?
>
> --
> Hilsen Jakob

Hmm har selv en k800i, som jeg er godt tilfreds med. Mener nok den eneste
forskel, er at k810i har edge.

Fra : Sir John

Dato : 27-05-07 17:52

On 25 Maj, 19:10, Kerim Ellentoft <k...@mail.tele.invalid> wrote:

> Men, hvorfor ikke spare et 500 - 700 kr. ved køb uden abonnement
> og »nøjes« med K 800i?
>
> Den eneste forskel af betydning er da vidst at 810 har RDS på
> radioen.
>
> --
> Kerim
> »Søger nogen en anden religion end Islam, skal den ikke modtages
> af Ham, og han skal i det kommende liv være blandt taberne.«
> (Sura 3, vers 87)

Det fis du kommer med det med Islam det hører da ikke med til denne
debat jeg ved ikke hvad de andre siger
Hansen

Fra : Nikolaj Svendsen

Dato : 27-05-07 18:01

> [...]
> (Sura 3, vers 87)

>Det fis du kommer med det med Islam det hører da ikke med til >denne

Må han ikke selvom det.

Fra : John

Dato : 27-05-07 19:17

Sir John skrev:

> Det fis du kommer med det med Islam det hører da ikke med til denne
> debat jeg ved ikke hvad de andre siger

Det er en del af Kerims signatur.

http://usenet.dk/netikette/signatur.html

Mvh

John

Fra : Nikolaj Svendsen

Dato : 27-05-07 21:31

> Det er en del af Kerims signatur.
>
> http://usenet.dk/netikette/signatur.html

Fik du også dette med

Signaturen er principielt et "fristed" hvor man ikke behøver holde sig til
gruppens emne

Fra : John

Dato : 27-05-07 22:08

Nikolaj Svendsen skrev:

> Fik du også dette med
>
> Signaturen er principielt et "fristed" hvor man ikke behøver holde sig til
> gruppens emne

Ja, jeg har normalt ingen problemer med Kerims eller andres signaturer.
Det er dig der ikke fatter det.

Mvh

John

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 27-05-07 19:37

Sir John <johndrost@hansen.tdcadsl.dk> skrev :

>Det fis du kommer med det med Islam det hører da ikke med til denne
>debat jeg ved ikke hvad de andre siger

Fis?

Men ellers læs http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Lars Christensen

Dato : 27-05-07 23:37

On 27 May 2007 09:52:22 -0700, Sir John <johndrost@hansen.tdcadsl.dk>
wrote:

>Det fis du kommer med det med Islam det hører da ikke med til denne
>debat jeg ved ikke hvad de andre siger

At den debat skal vi ikke tage her. Kerim skriver det i sin signatur
og der må man skrive hvad som helst

Fra : Nikolaj Svendsen

Dato : 28-05-07 09:26

> At den debat skal vi ikke tage her. Kerim skriver det i sin signatur
> og der må man skrive hvad som helst

Ja nemlig.