Blackberry og andre modeller med tastatur ~
Fra : Peter T.

Dato : 24-05-07 18:16

Jeg er netop vendt hjem fra USA, hvor de tit går med en model ala
http://kortlink.dk/blackberry/3vy3 eller http://kortlink.dk/t-mobile/3vy2.
de er jo ganske fikse, men ikke rigtig finde dem herhjemme.

findes sådanne modeller kun på det amerikanske marked?

--
Snirp

Fra : Peter T.

Dato : 24-05-07 18:17

Peter T. udviste en rettidig omhu og skrev:

> ...men ikke rigtig finde dem herhjemme.

Smid lige "jeg kan" ind det rigtige sted. :)

--
Snirp

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 24-05-07 18:54

Peter T. wrote:
> [...]
> de er jo ganske fikse, men ikke rigtig finde dem herhjemme.
>
> findes sådanne modeller kun på det amerikanske marked?

Der findes lidt tilsvarende. Måske ikke direkte Blackberry, men ellers
så findes der da Palm Treo, og så har HTC/qtek nogen. Desuden har
nokia en model, E61, for uden deres communicator, og så har sony
ericsson en fake model m600? og en størrer model 990?

Jeg foretrækker Palm Treo, da den har et sms chat view. Det gør det
lækkert at se samtalen man har haft med en bestemt person. Den putter
automatisk nye sms'er afsendt eller modtaget fra et givent telefon
nummer ind i listen. Med forskellig farve til afsender eller modtager.

Palm kan købes dels fra Palms europæiske store hvor den også fås i
Crimson rød. Ellers kan du få den fra
   http://sapicom.dk/

Palm har 2 interessante modeller, dels 680 som kører PalmOS, og så en
750 model som kører Windows Mobile. 750 er en 3G telefon. 680 fås i
farver.

JonB
ps: jeg har en 750 og kæresten en 680

Fra : Peter T.

Dato : 24-05-07 19:14

Jon Bendtsen udviste en rettidig omhu og skrev:

> [...]
> nokia en model, E61, for uden deres communicator, og så har sony
> ericsson en fake model m600? og en størrer model 990?

Se, så lærte jeg det!

> ps: jeg har en 750 og kæresten en 680

Heldige dig. For jeg synes de er lidt lækre. :)

--
Snirp

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 25-05-07 09:00

Peter T. wrote:

> Se, så lærte jeg det!

> Heldige dig. For jeg synes de er lidt lækre. :)

Ja, det er også derfor jeg gav en til kæresten selvom at den er lidt
stor. Men nu vil hun bestemt ikke af med den. Hun er super glad for at
hun nemt kan lægge nye kalender ting ind i den. Det kunne hun også med
den gamle, men det syntes hun var alt for besværligt da den ikke havde
fuldt tastatur og så var kalender programmet dårligt. Hun spiller også
helt vildt meget på den, så jeg er glad

JonB