Nogen bud ?
Fra : Kim S

Dato : 24-05-07 16:21

Nogen der kan gennemskue hvad dette er for en telefon ?
http://www.fatkat.dk/gpsphone.html ?
Underligt, at der ikke står noget om hva' det er for en telefon...
Jeg forespurgte firmaet, men det blev jeg ikke klogere af. Her
er deres svar:
Den kommer direkte fra en fabrik, som producerer mobiltelefoner for
alle de mærker du kender.
Vi har iøvrigt skiftet navn til koopster.com
Hvis du har yderligere spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte
os igen via email eller pr. telefon.
- - - -

Mvh, Kim

Fra : news.telia.dk

Dato : 24-05-07 20:29

"Kim S" <JohnDoe@Falskmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Vi har iøvrigt skiftet navn til koopster.com
> Hvis du har yderligere spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte

Vil gætte uden at være sikker at det er noget nede fra kina har selv kunnet
importere billige efterligninger af nokia design derfra.

Hilsen

Johnny

Fra : Kim

Dato : 24-05-07 21:23

"news.telia.dk" <nono@nonono.dkwei> skrev i en meddelelse

> Vil gætte uden at være sikker at det er noget nede fra kina har selv
> kunnet importere billige efterligninger af nokia design derfra.

Hmm... Den er da ellers dyr nok

Mvh, Kim

Fra : sorensen

Dato : 25-05-07 06:53

> [...]
> Vi har iøvrigt skiftet navn til koopster.com
> Hvis du har yderligere spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte

De laver en masse ansvarsfraskrivelser som jeg ikke mener er lovlige. Man
har f.eks. 2 mdr. reklamationsret overfor sælger - ikke producenten. Det er
en sag mellem dem. De kan ikke fraskrive sig muligheden for at skulle
tilbyde en ny telefon, der er en grænse for hvor mange gange de kan
reparere. Der er en masse andre ting i deres betingelser som ikke gælder
ifht. private køber.

Jeg ville holde mig væk.