Nokia installationssæt - kan jeg blot skif~
Fra : Fly

Dato : 23-05-07 13:22

Hejsa!

Jeg har et Nokia installationssæt i bilen, og vil have en ny mobil. Jeg
spurgte tidligere hvilke Nokia'er der har samme bunstik som min nuværende
6230i fordi så kunne samme installationssæt beholdes.

I mellemtiden er jeg kommet til den konklusion at jeg nok hellere vil have
en helt ny serie telefon, hvis blot samme installationssæt kan beholdes.

Der kommer et hanstik fra den gemte "kontrolboks" som er clipset fast lige
under holderen. I selve holderen er der så igen et hanstik, som passer i
telefonen. Hvis jeg nu vælger en helt anden serie telefon til mig selv og
hende der bestemmer herhjemme, hvordan finder jeg så ud af om mit
installationssæt kan køre med andre holdere/telefoner og evt. hvilke
(selvfølgelig stadig Nokia går jeg ud fra...)

-Fly

Fra : Stig Christensen

Dato : 23-05-07 13:52

"Fly" <doktor_fly123@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> installationssæt kan køre med andre holdere/telefoner og evt. hvilke
> (selvfølgelig stadig Nokia går jeg ud fra...)

Hej Fly

Tag skridtet fuldt ud
Fjern det gamle nokia sæt, og installer et bluetooth sæt istedet,
så skal du blot sørge for at din nye telefon har bluetooth...
\\Stig

Fra : Fly

Dato : 23-05-07 15:24

> Hej Fly
>
> Fjern det gamle nokia sæt, og installer et bluetooth sæt istedet,
> så skal du blot sørge for at din nye telefon har bluetooth...

Hej Stig!

Ja, jeg har overvejet denne mulighed, men ofte er der flere telefoner med i
bilen. Hvordan vil det virke?
Som det er nu bliver den telefon der ringer smidt op i holderen, hvis det
ikke allerede er den der sidder i...

En anden ting er opladefunktionen, men med de batteritider der er nu er det
vist ved at være knap så vigtigt...

-Fly

Fra : Stig Christensen

Dato : 23-05-07 15:52

> [...]
> ikke allerede er den der sidder i...
>
> En anden ting er opladefunktionen, men med de batteritider der er nu er

Den installation jeg har, den connecter til den telefon
der sidst var aktiv, hvis den ikke findes, så snuppes den næste