Nokia N73 problem
Fra : Kent Hald

Dato : 22-05-07 20:33

Hej,

Jeg har fået lagt Tom Tom GPS i min N73,
men den taber forbindelsen til GPS enheden i et par minutter,
og etablerer så selv forbindelsen igen.
Skærmbilledet standser, efter et stykke tid, bliver skærmen grå,
og den skriver "Ingen GPS enhed" lidt efter bliver der så forbindelse igen,
og det kører igen fejlfrit.
Det kan ske op til tre gange på 10 - 15 km kørsel.

Hvad kan der være galt?

Med venlig hilsen,

KH

Fra : Troels Plougmann-Ols~

Dato : 24-05-07 11:04

> Hvad kan der være galt?

Det er desværre "typisk" Nokia N73 - ved det af erfaring.

Prøv at opdatere N73'eren, evt. send den ind til Telecare for at få en ny
firmware også.

Troels

Fra : Kent Hald

Dato : 25-05-07 20:53

"Troels Plougmann-Olsen" <troels112@plougmann-olsen.dk> skrev i en
meddelelse news:46556300$0$21930$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> Det er desværre "typisk" Nokia N73 - ved det af erfaring.
>
> Prøv at opdatere N73'eren, evt. send den ind til Telecare for at få en ny
> firmware også.
>
> Troels
Tak for svaret, det vil jeg prøve.

M.v.h.

KH

Fra : Optimus Prime

Dato : 24-05-07 15:47

Kent Hald skrev:
> Jeg har fået lagt Tom Tom GPS i min N73,

Lige et sidespørgsmål - er det noget man køber eller kan hente gratis eller?

Fra : Kent Hald

Dato : 25-05-07 20:57

"Optimus Prime" <Prime@optimus.dk> skrev i en meddelelse

> Lige et sidespørgsmål - er det noget man køber eller kan hente gratis
> eller?

Jeg ved det ikke, jeg købte nobilen brugt i sidste uge med GPS indlagt.
men det virker som sagt ikke ordentligt.
Det var måske derfor, den var til salg.

M.v.h.

KH