Hjælp til Bluetooth på Samsung E900??
Fra : Preben Kaas

Dato : 22-05-07 14:47

Har lige købt et Bluetooth headset (måske for billigt?) hos Harald
Nyborg, men kan ikke få det tilsluttet telefonen.

Når jeg i telefonens menu under mine enheder beder den søge efter nye
enheder svarer den at Bluetooth ikke er aktiveret og spørger om det
skal aktiveres.
Efter OK går der 5-10 sekunder så er svaret: Bluetooth mislykkedes.

Er der monstro et eller andet, som jeg skal indstille på telefonen
eller er headsettet måske ikke kompatibelt med min SAMSUNG E900?

Håber en eller anden kan hjælpe mig på vej til en løsning.

mvh
Preben

ved mail fjern xxxx

www.prebenkaas.dk

Fra : mcloud

Dato : 22-05-07 21:21

"Preben Kaas" <prebenkaas@xxxxhjallesenet.dk> skrev i en meddelelse
> Har lige købt et Bluetooth headset (måske for billigt?) hos Harald
> Nyborg, men kan ikke få det tilsluttet telefonen.

Hej Preben
Har lige haft det samme problem med min nye samsung d900 og min gamle
motorola bluetooth,du skal sætte bluetooth enheden i parre mode så din
telefon kan se den
mvh
mcloud

Fra : Preben Kaas

Dato : 23-05-07 18:23

On Tue, 22 May 2007 22:20:47 +0200, "mcloud" <kim@lechef.dk> wrote:

> [...]
>Har lige haft det samme problem med min nye samsung d900 og min gamle
>motorola bluetooth,du skal sætte bluetooth enheden i parre mode så din

Hej
Ser ud til at være en fejl ved telefonen.
Forhandleren kunne heller ikke få den til at virke, så nu er den sendt
til reparation.
Rart at Samsung yder 12 måneders GARANTI

mvh
Preben

ved mail fjern xxxx

www.prebenkaas.dk