Opdatering af SE W810i
Fra : Bo Nielsen

Dato : 21-05-07 21:12

For ca. et siden købte jeg en SE W810i, kort tid efter opdaterede jeg selv
telefonen, hvorefter jeg mistede den danske menu.
Telecare opdaterede derefter telefonen uden problemer til dansk igen. (det
skal siges at der var mange andre, der også mistede de danske menuer)

Nu er spørgsmålet så, hvis jeg forsøger igen, vil jeg så igen miste de
danske menuer?
Hvad er jeres erfaring? nogen der har prøvet at opdatere igen, siden de selv
mistede de danske menuer?

--
Bo Nielsen (Århus)

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 22-05-07 21:16

Bo Nielsen wrote:
> [...]
> danske menuer?
> Hvad er jeres erfaring? nogen der har prøvet at opdatere igen, siden

Er der kommet nogen opdateringer der er værd at gå efter ?
--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.recordere.dk
DVD mediets historie: http://kortlink.dk/3kfs
www.gromit.dk/dvd

Fra : Bo Nielsen

Dato : 23-05-07 18:34

> Er der kommet nogen opdateringer der er værd at gå efter ?
Jeg har bare konstateret, at der er kommet et par opdateringer siden.
Har ikke fundet nogen steder, hvad disse opdateringer indebære.....
--
Bo Nielsen