SE k800i - 3 firmware
Fra : Nuno Alexandre

Dato : 19-05-07 22:46

Hej,

Jeg har oplevet at, siden jeg har opgraderet firmware til den sidste version
af SE(via computer software)
er min mobil blevet utroligt langsomt i menuerne.

Mit næste træk vil være at aflevere den til 3 som defekt - men før jeg gør
det, vil jeg gerne
vide' om det er muligt at installere en ældre version af firmwaren - da men
den virkede mobilen fint.

Desværre kan man ikke vælge hvilket version af firmware man vil installere
fra SE website, så
jeg ved ikke hvad ellers man kan gøre.

Nogen har en ide ? eller er en RMA sag det eneste vej til at få mobilen til
at virke som "den skal" ?

På forhånd tak.

mvh
Nuno Alexandre

Fra : Thunder \(4920 Sølle~

Dato : 21-05-07 16:12

Gå ned til en unlocker og få det gjort der, vær dog opmærksom på at det
ophæver din garanti.

Jan Johansson