Erfaringer med udlandet og 3´s viderstilli~
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-05-07 19:38

Hej

Er der andre der har erfaringer med at tage deres 3mobil med til udlandet,
og forangående har annuleret alle omstillinger. hvorefter man kommer hjem og
finder ud af at der alligeel er brugt en masse penge på viderstillinger fra
udlandet imens man har haft slukket telefonen? Samt at opkald nu i dk,
skrives der sms " du har modtaget telefonsvarerbesked fra udlandet" selvom
nummeret er et +45 nummer og fra dk...

Det kan vel ikke være rigtigt at man ikke kan bruge telefonens menu til at
deaktivere viderstillinger, så må 3 vel betale?

Mvh. Bjarle

Fra : J.K.Arning

Dato : 19-05-07 20:44

On Sat, 19 May 2007 20:38:24 +0200, Bjarke Hansen wrote:

> Samt at opkald nu i dk,
> skrives der sms " du har modtaget telefonsvarerbesked fra udlandet" selvom
> nummeret er et +45 nummer og fra dk...

Prøv at læse hvad der står ...

"du har modtaget telefonsvarerbesked. Fra udlandet"

Det punktum imellem telefonbesked og fra er der ikke for sjov.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 19-05-07 21:27

"J.K.Arning" <spam@arning.dk> wrote in message

> Prøv at læse hvad der står ...
>
> "du har modtaget telefonsvarerbesked. Fra udlandet"
>
> Det punktum imellem telefonbesked og fra er der ikke for sjov.

Okay ja, men du forstod det vel alligevel?

Nårr men der står præsis:

"Ring 31133333. Du har en ny talebesked. Fra udlandet. Ring +4531133333. For
mere info om 3svar se http://mobil.3.dk/lz/system/3svar/index.php"

Det er også testet herfra mig, via fastnet. og der står det samme...

Så min frygt er lidt at samtalen foregår:

Fra DK - Udland - DK(ingen svarer) - udland - DKsvarer

Kan ikke tjekke mit forbrug pt, da min3 er nede.

Fra : J.K.Arning

Dato : 19-05-07 23:23

On Sat, 19 May 2007 22:27:26 +0200, Bjarke Hansen wrote:

> Okay ja, men du forstod det vel alligevel?

Ja jeg forstod det .. helt sikkert .. problemet er nok at du ikke helt fik
den. Der står bare at hvis du vil aflytte din 3svar skal du ringe til
31133333 og hvis du vil aflytte din 3svar fra udlandet så skal du ringe til
+4531133333.

Andet står der ikke. At du har været i udlandet har intet med ordlyden i
den sms at gøre, intet.