overføre telefon numre til ny tlf.
Fra : NEWS

Dato : 19-05-07 11:43

Jeg har overført mine numre fra min gamle telfon (sony ericsson t68i) til
dens simkort, og derefter flyttet mit simkort til min nye telefon (sony
ericsson k750i). Så langt så godt. På min gamle tlf. var der under en kotakt
person 1-2 el. 3 numre men flydte kun 1 plads i oversigten. Efter jeg har
flyttet dem til den nye har hvert nr. fået sine egen plads. Er der en anden
måde at flytte dem på, så numrene ikke bliver delt op ?

Fra : J.K.Arning

Dato : 19-05-07 12:26

On Sat, 19 May 2007 12:42:30 +0200, NEWS wrote:

> [...]
> flyttet dem til den nye har hvert nr. fået sine egen plads. Er der en anden
> måde at flytte dem på, så numrene ikke bliver delt op ?

Nej det er der ikke, altså ikke fra simkortet da det er sådan numrene
lagres der.

Du kan oprette en konto hos zyb.com og synkronisere dine kontakter fra din
gamle telefon ud på deres gratis tjeneste (hvis den gamle telefon er
understøtter) og derefter synkronisere dem tilbage på den nye telefon.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 19-05-07 13:11

NEWS skrev:

> Jeg har overført mine numre fra min gamle telfon (sony ericsson t68i) til
> dens simkort, og derefter flyttet mit simkort til min nye telefon (sony
> ericsson k750i). Så langt så godt.

Hvis du ikke har slettet den gamle mobil, så skal du gøre noget
andet: Slet hele listen i den nye mobil og overfør listen fra den
gamle via blåtand. Så får du den i det rigtige format. At hente
listen fra SIM-kortet er en nødløsning. Det tager en del tid at
rydde op i den manuelt.

--
Bertel

Fra : Mikael Schøler

Dato : 20-05-07 14:50

NEWS wrote:
> [...]
> Efter jeg har flyttet dem til den nye har hvert nr. fået sine egen
> plads. Er der en anden måde at flytte dem på, så numrene ikke bliver
aner ikke lige hvilke tlf'er MyPhoneExplorer understøtter, men jeg
benytter det selv til K750i/w810i/K800i og det virker fantastisk.