Nokia N95 fra Polen?
Fra : Morten Astrup Christ~

Dato : 18-05-07 23:25

Hej NG!

Jeg har fået mulighed for at at få en Nokia N95 rigtig billigt fra Polen
(nej, ikke stjålet eller noget i den dur men i den forbindelse er jeg
lidt i tvivl om, hvorvidt jeg bare kan ændre sproget til dansk og så
fungerer det hele med ordbog og alt sammen, eller skal jeg på en eller anden
måde have lagt noget nyt software på den?

Hvis ja, kan man så selv gøre det eller hvad koster det at få gjort?

På forhånd tak!

/morten

Fra : Thunder \(4920 Sølle~

Dato : 21-05-07 16:18

Du kan nok godt få det gjort hos en unlocker, der skal bare installeres
firmware med dansk sprogpakke, vær dog opmærksom på at det bryder garantien.

Jan Johansson

Fra : Kim S

Dato : 22-05-07 06:57

"Morten Astrup Christensen" <astrup-noget-@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> anden måde have lagt noget nyt software på den?
>
> Hvis ja, kan man så selv gøre det eller hvad koster det at få gjort?

På Nokia.dk kan du selv hente opdatering og sprog. Der ligger en
utility der er beregnet til det samme.

Mvh, Kim