Nokia N73 kamera lyd?
Fra : Ib Hansen

Dato : 17-05-07 13:03

Hej kan man fjerne kamera lyden på en N73?Og kan man selv skifte
joystick,mit er blevet helt løst og slasket...Hvor kan man købe det?
Mvh Ib.

Fra : ai

Dato : 17-05-07 14:05

Tænd og sluk--samme sted som du låser tastaturet..lidt længere nede i menuen
vælg profil lydløs, så siger den med garanti ikke noget.
det med dit joystik ved jeg ikkenoget om.
prøv at ringe til Nokia service.
/ai

Fra : Jan Larsen

Dato : 19-05-07 17:31

"Ib Hansen" <ibe@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
| Hej kan man fjerne kamera lyden på en N73?Og kan man selv skifte
| joystick,mit er blevet helt løst og slasket...Hvor kan man købe det?
| Mvh Ib.

Profiler> Advarselstoner> FRA

-Så slipper man osse for startlyd.

Jan Larsen