Politiet overhældt med urin
Fra : Peder

Dato : 14-05-07 18:17

En frisk aktivist overhældte politiets indsatsleder med urin,
lort og bræk, og det synes jeg var et legitimt selvforsvar mod
den nærmest fascistiske indtrængen på christianitters private
område. Hvorfor er derforreste så taburiseret omkring pis og
andre legmelige affaldsstoffer, når det jo blot er en helt
naturlig ting, som vi alle beskæftiger os med dagligt? Hvis
betjentene blev så sure, at de måske voldeligt anholdte
aktivister pga dette, så er det deres egen sippethed, de kan
skyde skylden på, for ingen har taget skade af at få tis på
tøjet, og når jeg har ramt bukser eller sko, når jeg har været på
toilettet, har jeg bare ignoreret, og ikke skiftet.

Mvh Peder Larsen, terapeut

Fra : Aage Andersen

Dato : 14-05-07 16:31

"Peder" <peLarsen43@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tøjet, og når jeg har ramt bukser eller sko, når jeg har været på
> toilettet, har jeg bare ignoreret, og ikke skiftet.

Vi har faaet en ny Bo W

Aage

Fra : N_B_DK

Dato : 14-05-07 16:41

"Aage Andersen" <aaa(REMOVE)@email.dk> wrote in message
> "Peder" <peLarsen43@mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Vi har faaet en ny Bo W

Næ ham her er værre, hans udtalelser om pædofile, og hvor synd det er for
dem osv., gør han er langt mere psykotisk end 99% af alle der skriver i
denne gruppe.

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!

Fra : Poul Nielsen

Dato : 14-05-07 16:49

> [...]
>
> Næ ham her er værre, hans udtalelser om pædofile, og hvor synd det er for
> dem osv., gør han er langt mere psykotisk end 99% af alle der skriver i

Jamen BW er da også pædofil tilhænger!!.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 14-05-07 18:32

"Aage Andersen" skrev i en meddelelse

> Vi har faaet en ny Bo W

Ja det tror jeg også .
Selv stilen er den samme

"når jeg har ramt bukser eller sko, når jeg har været på
toilettet, har jeg bare ignoreret, og ikke skiftet."

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-05-07 21:18

"Aage Andersen" <aaa(REMOVE)@email.dk> skrev i en meddelelse

> Vi har faaet en ny Bo W

Nok nærmere et nyt nick for Niels-Jørgen aka Patruljen aka Notion aka...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : N/A

Dato : 16-05-07 17:39

Fra : N/A

Dato : 16-05-07 17:39

Fra : N/A

Dato : 16-05-07 17:39

Fra : N/A

Dato : 16-05-07 17:39

Fra : N/A

Dato : 16-05-07 17:39

Fra : N/A

Dato : 16-05-07 17:39

Fra : Peder

Dato : 16-05-07 17:39

Alucard <alucard44@hotmail.com> skrev

>Hvorfor ikke, hvis jeg ikke kan ramme dig alligevel...???

Så måtte du da godt.

>Tror du virkelig at brostenskasterne kun sigter efter bestemte punkter
>på asfalten...???

Nej da.

>Hvorfor...???

Fordi skudet ville prelle af.

>Du fatter jo ikke pointen.... At DU evt. er omskolet til fejekost,
>giver da ikke mig RET til at skide på din dørmåtte....

Jeg har ikke sagt, du havde RET dertil, din skidne lorte kælling.

--
Mvh Peder

Fra : Alucard

Dato : 16-05-07 16:05

On Wed, 16 May 2007 16:39:17 +0200 (CEST), Peder <peLarsen43@mail.dk>
wrote:

>din skidne lorte kælling.

Grow up... )))

Fra : Bruno Christensen

Dato : 16-05-07 19:06

On Wed, 16 May 2007 11:36:07 +0200 (CEST), Peder wrote:

> [...]
>
> Helst ikke, men det ville ikke være så slemt, at jeg blev sippett
> og skar ansigt. Jeg ville tage en kost, og feje det ned ad

Hvad med en Muhammedtegning på din fordør ?

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : N_B_DK

Dato : 18-05-07 12:55

"Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> wrote in message
> Hvad med en Muhammedtegning på din fordør ?

Og skide på den eller hvad mener du ?

Fra : Bruno Christensen

Dato : 18-05-07 19:25

On Fri, 18 May 2007 13:55:03 +0200, N_B_DK wrote:

> "Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> wrote in message
>
> Og skide på den eller hvad mener du ?

Jeg tror ikke at det vil være nødvendigt, alene "tegningen" var nok
til at "Peder" droppede det nick.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : N_B_DK

Dato : 14-05-07 17:04

"Peder" <peLarsen43@mail.dk> wrote in message news:f29uh9$7rt$1@aioe.org
> En frisk aktivist overhældte politiets indsatsleder med urin,
> lort og bræk, og det synes jeg var et legitimt selvforsvar

Ja det gør du vel.

> Mvh Peder Larsen, terapeut

Terapeut, du må da mene klient.

Fra : Per Rønne

Dato : 14-05-07 18:22

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote:

> Ja det gør du vel.

> Terapeut, du må da mene klient.

Advokater har klienter, terapeuter har patienter ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : hanzen

Dato : 14-05-07 17:31

> [...]
> tøjet, og når jeg har ramt bukser eller sko, når jeg har været på
> toilettet, har jeg bare ignoreret, og ikke skiftet.

Du er syg.
--
hilzen
hanzen

Villy Søvndal (SF):
»Vil statsministeren redegøre uddybende for
specialstyrkebasen Fort Bragg, der angiveligt
er placeret under den grønlandske indlandsis?«

Fra : @

Dato : 14-05-07 18:15

On Mon, 14 May 2007 17:16:58 +0200 (CEST), Peder <peLarsen43@mail.dk>
wrote:

> [...]
>lort og bræk, og det synes jeg var et legitimt selvforsvar mod
>den nærmest fascistiske indtrængen på christianitters private

forkert fremstilling

politiet var der som samfundets repræsentanter,

men hvis du er sådan tilhænger af vold og rå magt så indrøm det da
bare

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : P.C.

Dato : 18-05-07 20:32

On May 15, 5:36 pm, "Bo Warming" <b...@bwng.dk> wrote:

> De tilrejsende balademagere på Christiania igår udførte mordforsøg på
> betjente og var tæt ved at dræbe
>
> Me hvis ekskrementer hælpdes på en betjent, så kræver det kun lidt vask.

Sådan !!!

Fra : Patruljen

Dato : 30-05-07 11:25

On 15 Maj, 13:27, Peder <peLarse...@mail.dk> wrote:
> [...]
>
> Hold kæft, I er for latterlige alle sammen, og hvis I ikke magter
> at svare SAGLIGT, så burde i holde jeres fede røvhul lukket, for

Jens Bruun er ikke latterlig. Han er bare organisk hjerneskadet -

Mvh. Niels Bruun.