EU vil afskaffe hygiejne
Fra : dktekno

Dato : 14-05-07 13:03

EU vil afskaffe hygiejnekontrol for pizzariaer, slagtere og bagere.

Danmark er naturligvis imod.

Dette her viser endnu en gang hvor tåbeligt EU-projektet er! Lad os melde os
ud af EU inden vi alle render rundt med omgangssyge!

Forbandede EU-parlamentarikere og kommissærer - de sidder bedre i den
elektriske stol end i parlamentet!

Fra : WinstonSmith_101@hot~

Dato : 14-05-07 13:24

On May 14, 2:03 pm, "dktekno" <dkte...@gmail.com> wrote:
> [...]
> ud af EU inden vi alle render rundt med omgangssyge!
>
> Forbandede EU-parlamentarikere og kommissærer - de sidder bedre i den

hygiejne != hygiejnekontrol

Fra : Peder

Dato : 14-05-07 16:03

WinstonSmith_101@hotmail.com skrev

>hygiejne != hygiejnekontrol

Idiot

--
Mvh Peder

Fra : Rea721

Dato : 14-05-07 15:34

"Peder" <peLarsen43@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Idiot

Hvad idiotisk er der i det han skrev??

--
Rea721 AKA Leon Andrea. Hvis en troende kræver, at jeg som ikke-troende
skal overholde hans tabuer i den offentlige sfære, så beder han ikke om min

Fra : Peder

Dato : 14-05-07 17:40

Rea721 <skod3@721.dk> skrev
>"Peder" <peLarsen43@mail.dk> skrev i en meddelelse

>Hvad idiotisk er der i det han skrev??

Pil ikke enkeltord ud af sammenhængen, for at hakke på dem kun.
Kun en idiot ville ikke fatte den enkle pointe, og alle ved, at
hygiejne er ikke "hygiejnekontrol".

--
Mvh Peder

Fra : Rea721

Dato : 14-05-07 17:12

> Pil ikke enkeltord ud af sammenhængen, for at hakke på
> dem kun.

Hallooo!!!! Winston skrev kun disse to ord..... Du skriver idiot til disse
ord. Hvorfor er winston en idiot?

> Kun en idiot ville ikke fatte den enkle pointe,

Øhhh...?!? hvilken pointe? Er jeg nu også idiot?

> og alle ved, at hygiejne er ikke "hygiejnekontrol".

Ja...og...øhhh...fisk?!?

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 14-05-07 13:53

"dktekno" <dktekno@gmail.com> wrote in message
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2007/05/14/062013.htm
>
> EU vil afskaffe hygiejnekontrol for pizzariaer, slagtere og bagere.
>
> Danmark er naturligvis imod.

Lad os nu lige klappe hesten engang.

EU vil afskaffe egenkontrollen for virksomheder med <10 ansatte, da man
ønsker at lette det administrative arbejde for de små virksomheder.

Rationalet bag dette er for det første, at det f.eks. ikke giver mening at
stille krav om, at et pizzeria med 3 ansatte skal have udarbejdet en
skriftlig rengøringsprocedure.

For det andet skal dette jo holdes op imod det faktum, at hygiejnekontrol i
form af egenkontrol på ingen måde giver en garanti for, at hygiejnen er i
orden. Faktisk er der eksperter, som endog mener, at det erfærdiløst med
egenkontrol.

Man kan være for eller imod, men forslaget er altså ikke då dumt, som det
måske lyder.