"Jeg er vel ikke jøde?"
Fra : Trond Halvorsen

Dato : 14-05-07 12:08

Member of the Order
The End Is Near

Jeg er verken religøs eller jøde, og at du remstiller det som om du er
den eneste som klarer å se virkeligheten som den egentlig er er
latterlig.

Du har fortsatt ikke svart meg på følgende spørsmål:

Hva er det du gjør her?
http://www.theshriekingshack.no/viewtopic.php?t=1286&start=100

- Litt senere...

Ok, Trond. Du har rett, vi er alle sammen jøder her. Jeg har lenge
prøvd å skjule sannheten for deg i denne tråden, men siden du har
kommet så langt på vei skal jeg berette resten, og fylle inn hullene i
din historie.

Det hele strekker seg tilbake til år 1579 da den Jødiske ordenen ble
etablert. Ordenen besto av 13 høyrangerte jøder, og målet var å skape
en jødisk verdens dominans. Første fase av planen ble utført i 1608,
den aller første Amerikanske kolonien ble grunnlagt, grunnstenen i
komplottet. Første fase ble avsluttet i 1732, da den aller siste av de
13 koloniene ble etablert, 1 koloni for hver av de 13 første
ordensmedlemmene og grunnleggerne:

Jim Hampshire (New Hampshire)
George Massachusetts (Massachusetts)
Bill Rhode (Rhode Island)
Abraham Connecticut (Connecticut)
Niel York (New York)
Louise Jersey (New Jersey)
Marilyn Pennsylvania (Pennsylvania)
James Delaware (Delaware)
Ruben Maryland (Maryland)
Chris Virginia (Virginia)
Gabriel Carolina (North Carolina)
Tobias Carolina (South Carolina)
Tofer Georgia (Georgia)

Den jødiske verdensdominansen skulle skje igjennom å etablere et
mektig land som vi i dag kaller The United States of America. George
Washington, landets første president var en av orderens etterkommere,
og valgt til å regjere landet....

Member of the Order skrev:
>Det hele strekker seg tilbake til år 1579 da den Jødiske ordenen ble etablert...

Du vet jo litt om jøder. Er du sikker på at du ikke er en jøde? Kan du
ikke ringe mora di og spørre en gang til, for sikkerhets skyld...

--
Trond Halvorsen