Al-Qaeda tar på sig sprængdåd i Kurdistan ~
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 14-05-07 10:17

"Jesus-loves-you" skrev
6516 news:Jks1i.93$tX5.88@news.get2net.dk

> Dét, som det iranske præstestyre derimod har begået af forbrydelser,
> er ...
>
> 1. Forfølgelse og udryddelse af andre
> 2. Diktatur (modsat demokrati)
> 3. Stats-terrorismus
> 4. Trussel mod Verdensfreden (A-krig)
[ ... ]
> En dansk filosof, Arno Victor Nielsen, skrev/sagde for nylig i Information
> (ifølge Kristeligt Dagblad, 7. maj 2007, side 6), at ... "Politik handler
> om at få sin vilje. Demokratiet er ikke en religion - det er et sæt
> spilleregler, der er til for at undgå borgerkrig. ... "
>
> Men for os, som har en religion, er det slet ikke tilladt at dyrke dette
> magtbegær, fordi det jo i så fald er SHIRK (afgudsdyrkelse), apropos Jesu
> Ord fra Matt. 4,8-10

News:

=== citat start ===

SVT Text 135 Mån 14 maj (2007, CET) 10:13:59

Al-Qaidagrupp tar på sig sprængdåd

Den irakiska al-Qaidagruppen Islamiska
staten Irak tog i dag på sig ansvaret
før gårdagens sprængdåd som krævde 50
mænniskors liv i den kurddominerade
norra delen av landet.

Gruppen uppgav att dådet riktats mot
irakiska nationalgardets och de
kurdiska Peshergastyrkornas høgkvarter
i staden Makhmour.

I førra vecka visade samme grupp upp
flera filmade mord på kidnappade
irakiska officerare och poliser.

Gruppen har också tagit på sig onsdag-
ens sprængattentat i Arbil.

=== citat slut ====

Det kurdiske område i Nordirak har indtil forrige uge været et fredeligt
område, indtil en bombe myrdede mange uskyldige mennesker.

Hmm ...

Og hvem kan ha' interesse i at Irak splittes op i 3 dele bestående
af et Kurdisk, et Sunni- og et Shia-muslimsk område.

Tjah ... Det Shia-muslimske område råder over temmelig meget olie, og hvis
de nu gik i forbund med Iran, så ville Iran jo få endnu mere magt, ikke
sandt ?

Al-Qaeda styres fra Teheran...

ET-Break:
(2007-05-14, Monday, CET 10:50, GMT 08:50)
- "Bestemt!"

Flere indicier herpå haves allerede, ikke mindst ...

2152 news:O9lqc.164685$jf4.8560811@news000.worldonline.dk
0318 news:KzQ5a.92828$Hl6.8918535@news010.worldonline.dk

> Iransk forbindelse til al-Qaeda

and ...

1371 news:iTSQb.79022$jf4.5073255@news000.worldonline.dk
1325 news:pZ7Qb.78384$jf4.4999388@news000.worldonline.dk

> Vidne: Iran stod bag 11. september-angreb

Hmm ... Hvis det først går op for amerikanerne, at
911-World-Trade-Center-terrordåden var et bestillingsarbejde fra Teheran,
tjah ... så falder hammeren nok, apropos Pearl Harbor 1941...

11:13
- "Responce."

Men lad os nu håbe, at ET kommer dem i forkøbet, idet ...

3662 news:4lTZd.104742$Vf.4004432@news000.worldonline.dk

> Statsterrorisme (State terrorism)

-

Last file-OUTPUT:
6539 news:GRL1i.73$8J5.9@news.get2net.dk

Med venlig hilsen,
Info: 6291 news:ZszJh.38$rd6.37@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).
File-number: 6540

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 14-05-07 11:35

"Jesus-loves-you" skrev
6540 news:1OV1i.10$CA4.4@news.get2net.dk

[ ... ]
> [...]
>
> 11:13
> - "Responce."
>

> Men lad os nu håbe, at ET kommer dem i forkøbet, idet ...

TV2 TTV s131 Man 14 Maj (2007, CET) 11.28.31

Irans præsident truer USA

Irans præsident Mahmoud Ahmadinejad lo-
ver USA "voldsom" gengældelse, hvis USA
angriber Iran på grund af landets
atomprogram.

"De vil indse, at det vil være en fejl-
tegelse at angribe os. Hævnen vil være
voldsom, og de vil komme til at fortry-
de," sådan sagde Ahmadinejad på en
pressekonference i de Forenede Arabiske
Emirater.

Han brugte stærkere retorik end i går,
hvor han bad amerikanerne om at forlade
Golfen, da de er den største årsag til
regionens ustabilitet.

14. maj 10:27 (CET, red.)

=== citat slut ====

Hmm ... memory on:

6504 news:xQV0i.11$6h3.9@news.get2net.dk

> ... hvilket blot *bekræfter* påstanden (om, at de søger at anskaffe sig
> atomvåben)...

Og prøv at forestille Jer dén form for retorik med atomvåben i hånden,
apropos ...

5657 news:IGyJg.248$7%3.25@news.get2net.dk

> Iran: Løsningen er Israels udslettelse
>
> Den endelige løsning på konflikten i Mellemøsten er "elimineringen af det
> zionistiske regime". Det sagde Irans præsident Mahmoud Ahmadinejad til et
> islamisk topmøde i Malaysia først i august.
> Khamenei holdt sig ikke tilbage. I en tale sidst i juli stillede han
> spørgsmålet: "Hvor længe skal den islamiske verden tolerere eksistensen af
> det onde zionistiske regime ?"

Se også ...
Derfor bliver fred umuliggjort i Mellemøsten ...
6023 news:bFFxh.36$hH5.3@news.get2net.dk

Hmm ... det er vist mere den úlovlige regering i Iran, der er den største
årsag til regionens ustabilitet.

Memory on:

3620 news:nw_Nd.98358$Vf.3868101@news000.worldonline.dk

> Du har nu følgende valgmulighed:
>
> 1.
> At få én iransk atombombe i knolden.
>
> 2.
> At få hundredevis af iranske atombomber i knolden.

Einem Afgrunds°-syntax non-stop (the Highway to hell) !!!...

ET-Break:
(2007-05-14, Monday, CET 11:32:13, delay 0, GMT 09:32:13)
- "Amen."

Hmm ... memory on:

6043 news:R7Kyh.75$dB7.23@news.get2net.dk

11:54
- "Det er svært at sige."

How close are we to Zero, Sir ?

12:08
- " ... (Det får du svar på senere) ... "

Are You *still* try'ing to help "Kanzi" (12:42) ?

Hmm ... memory on:

5358 news:442cbfb2$0$831$edfadb0f@dread14.news.tele.dk

[ ... ]
> Kommunikations-type:
>
> *Fredelige* hensigter...
>
> "USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
> (2006-03-31, CET 06:51:27, delay 0)
> - "... hvis I opfører jer ordentlig."
>

> Hmm ... Sodoma and Gomorra (Genesis 18,20) ?

12:10
- "Don't you remember ?"

Yea. I remember Your way of thinking ...

6262 news:V_gIh.33$S84.30@news.get2net.dk

> Det er muligt, at I ikke er oprigtige, men jeg vil aldrig kunne tilgive
> mig selv, dersom jeg pga. dit-og-dat *undlod* at gøre, hvad Gud, min
> Skaber, allerede har ... (Matt. 5,13-16; 25,14-30).
>
> Om Gud vil (James 4,15), har jeg således til hensigt at tale Jer til
> fornuft, apropos Jonas 4,11

and ...

6038 news:Y4Dyh.23$Z%7.0@news.get2net.dk

> Gud HADER synd, men ELSKER *synderen* ...
>
> Men der kommer jo selvfølgelig en Dag°, hvor portene bliver lukket
> (Matt.7,21-23)!
>
> Gid at Gud, indenda, i Sin barmhjertighed vil åbne vore øjne, så vi kan
> skelne højre fra venstre, godt fra ondt (Jonas 4,11).

I like Your way of thinking ...

You think a little bit like God Himself, apropos ...

6272 news:IKxIh.23$IG2.12@news.get2net.dk

> [ ... ]
> [ ... ]

> Homo erectus var givetvis kannibal. Det kan vi (vist nok) arkæologisk
> bevise.
>
> Hmm ... memory on:
> 6208 news:agbHh.10$Xl5.8@news.get2net.dk

> [ ... ]

> What about You ?

12:17
- "Sick"

I guess, ET says, that You ("ayatollah" Khamenei and Your men) are sick...

12:18
- "Mental ill."

12:18
- "Love ..."