Unlock af 3310
Fra : ...:: []w3bMaSt3r[] ~

Dato : 05-07-01 15:57

Nu har jeg endelig fået købt mig et datakabel, til mig elskede 3310. Men nu
er der bare det, at jeg ikke kan finde noget program til at unlocke den
med..

- Nogle der kan anbefale et program, og hvor finder jeg det.. `?

På forhånd tak

Per Nielsen

Fra : FK

Dato : 05-07-01 20:24

Du kan bruge Dejan flasher til at gøre det med, program og filer kan du
finde her http://www.nbrc.pwp.blueyonder.co.uk/Index/nbrc.htm
kig under download.
hilsen FK

Fra : Hans-Jacob

Dato : 06-07-01 13:06

> Du kan bruge Dejan flasher til at gøre det med, program og filer kan du
> finde her http://www.nbrc.pwp.blueyonder.co.uk/Index/nbrc.htm
> kig under download.

Kan i huske den gamle metode med at trykke Imei og opratørkode i det der DOS
program?
Den fik min ene bror til at virke på min anden brors 3310 den er købt med
debitel har ingen anelse om hvilken software vers.
Så du kunne jo prøve at gøre dette men jeg vil ikke give nogen Garanti...

--
Mvh.
Hans-Jacob Møgelmose

Fra : Kurt Pedersen

Dato : 08-07-01 14:06

En af mine venner har lige købt en 3310, men den er låst. Skulle der være en
af jer der kan finde ud af at låse den op, så vil han blive meget glad.
Det må meget gerne være i vestsj.land el.. KBH.

Der kan skrives til mig på k-berger@city.dk

MVH
Kurt