Hetz mod pædofile=jødeforfølgelse
Fra : Peder

Dato : 12-05-07 11:59

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev

>Hvis der var en der begik den slags overgreb overfor en I min familie, så
>ville vedkommende finde ud af hvad det ville sige at være jagtet.

Du ser alt i SORT/HVID, der er ikke altid tale om overgreb eller
decideret voldtægt, men alle mennesker har en seksuel
tiltrækning, og det er omsonst at ville udrydde alle abnormale
seksualiteter, hvor barn/voksenforholdet blot er eet harmonisk
kærlighedsudtryk blandt mange.

Hvis man skulle udrydde alle pædofile forhold, så ville det kræve
et arrangement, som lignede nazisternes KZlejre for jøder og
kommunister - og homoseksuelle.

--
Mvh Peder

Fra : Hr. Jensen

Dato : 12-05-07 10:08

On Sat, 12 May 2007 10:59:28 +0200 (CEST) Peder <peLarsen43@mail.dk>
sent the following smoke signals:

>Hvis man skulle udrydde alle pædofile forhold, så ville det kræve
>et arrangement, som lignede nazisternes KZlejre for jøder og
>kommunister - og homoseksuelle.

Så du sidestiller jøder med pædofile?

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Peder

Dato : 12-05-07 12:23

Hr. Jensen <aage.er@musikalsk.invalid> skrev
>On Sat, 12 May 2007 10:59:28 +0200 (CEST) Peder <peLarsen43@mail.dk>
>sent the following smoke signals:

>Så du sidestiller jøder med pædofile?

I denne fremstilling kan de sammenlignes på nogle punkter,
fremgik det ikke klart nok?

--
Mvh Peder

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 12-05-07 10:25

Hr. Jensen wrote:
> On Sat, 12 May 2007 10:59:28 +0200 (CEST) Peder <peLarsen43@mail.dk>
> sent the following smoke signals:

> Så du sidestiller jøder med pædofile?

1) "Tyv tror hver mand stjæler", som det gamle ordsprog siger: Denne "Peder"
prøver således angiveligvis at dække sine egne perverse, pædofile
tilbøjeligheder ind under en syg, søgt "det er jo egentlig ret udbredt og
derfor normalt"-påstand.

2) Dertil kommer selvfølgelig dette rent ud sagt psykopatlignende forsøg på
klynkende selvretfærddiggørelse ved at insistere på at gerningsmændene "i
virkeligheden er de RIGTIGE ofre" for samfundets således skvadderagtigt
påståede "urimelige intolerance" og man ser netop ikke sjældent . som her -
at pædofile således forsøger at snylte helt åbenlyst på homoseksuelles
frihedskamp eller endda - i værste Godwin-oplagte retorik - ligefrem
selvynkende sammenligner retmæssig straf af pædofile forbrydere, der altså
har skændet børn seksuelt med intet mindre end modbydelige masseudryddelser
af uskyldige jøder...

Anders Peter Johnsen

Fra : Peder

Dato : 12-05-07 12:47

Anders Peter Johnsen <anderspj@remove_thiswebspeed.dk> skrev

>1) "Tyv tror hver mand stj?ler", som det gamle ordsprog siger: Denne "Peder"
>pr?ver s?ledes angiveligvis at d?kke sine egne perverse, p?dofile
>tilb?jeligheder ind under en syg, s?gt "det er jo egentlig ret udbredt og
>derfor normalt"-p?stand.

Hvor siger jeg det? Det er LØGN.

>2) Dertil kommer selvf?lgelig dette rent ud sagt psykopatlignende fors?g p?
>klynkende selvretf?rddigg?relse ved at insistere p? at gerningsm?ndene "i
>virkeligheden er de RIGTIGE ofre"

DET har jeg IKKE sagt.

> for samfundets s?ledes skvadderagtigt
>p?st?ede "urimelige intolerance" og man ser netop ikke sj?ldent . som her -
>at p?dofile s?ledes fors?ger at snylte helt ?benlyst p? homoseksuelles
>frihedskamp eller endda

"Ikke sjældent", du er igen LØGNER.

--
Mvh Peder

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 12-05-07 14:57

Peder wrote:
> Anders Peter Johnsen <anderspj@remove_thiswebspeed.dk> skrev

> Hvor siger jeg det? Det er LØGN.

> DET har jeg IKKE sagt.

> "Ikke sjældent", du er igen LØGNER.

Nej, jeg kender såmænd bare alt for godt pædofile psykopatskiderikkers
perverterede pseudo-selvlegitimerende, søgte sammenligningsargumention og
skændige selvynks-retorik af dèn type, som du lige præcis selv forsøger dig
forgæves med her, og jeg falder altså derfor bare ikke for dit perverterede,
perfide pladder...

(Du skulle vel i øvrigt ikke være identisk med dèn syge skiderik som for et
par år siden i dk.snak.seksualitet under brugernavnet "Tabula Rasa", skrev
henført om hvordan han ifølge sine egen syge selvforestillinger "var blevet
ulykkeligt forelsket" i en kun femårig pige som ifølge ham var iklædt en
decideret "dragende" lyserød sommerkjole og sorte laksko? Og efterfølgende
klynkede højlydt over dèn angiveligt postulerede "livets uretfærdighed" ved
ikke frit at kunne realisere sine perverse tilbøjeligheder på bemeldte pige?
Dèn slags blik ned i afgrunden har det nemlig med at vække enddog
OVERORDENTLIGT aggressive yngelplejeinstinkter hos alle andre end pædofile,
hvilket man vel sådan set netop også skal være decideret psykopatisk
afstumpet for ikke at kunne forstå...)

--
Anders Peter Johnsen

Fra : Peder

Dato : 12-05-07 17:40

Anders Peter Johnsen <anderspj@remove_thiswebspeed.dk> skrev

>Nej, jeg kender s?m?nd bare alt for godt p?dofile psykopatskiderikkers
>perverterede pseudo-selvlegitimerende, s?gte sammenligningsargumention og
>sk?ndige selvynks-retorik af d?n type, som du lige pr?cis selv fors?ger dig
>forg?ves med her, og jeg falder alts? derfor bare ikke for dit perverterede,
>perfide pladder...

Så du indrømmer du lagde ord i munde på mig?

> [...]
>ulykkeligt forelsket" i en kun fem?rig pige som if?lge ham var ikl?dt en
>decideret "dragende" lyser?d sommerkjole og sorte laksko? Og efterf?lgende
>klynkede h?jlydt over d?n angiveligt postulerede "livets uretf?rdighed" ved
>ikke frit at kunne realisere sine perverse tilb?jeligheder p? bemeldte pige?
>D?n slags blik ned i afgrunden har det nemlig med at v?kke enddog
>OVERORDENTLIGT aggressive yngelplejeinstinkter hos alle andre end p?dofile,
>hvilket man vel s?dan set netop ogs? skal v?re decideret psykopatisk

Mht. denne Tabula Rasa, så kender jeg ikke til sagen, og der er
ingen grund til at diskutere den i denne sammehæng.

--
Mvh Peder

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 12-05-07 16:32

Peder wrote:
> Anders Peter Johnsen <anderspj@remove_thiswebspeed.dk> skrev

> Så du indrømmer du lagde ord i munde på mig?

Nej, for det kan jeg vitterligt heller ikke se at jeg overhovedet skulle
have gjort, da du jo tydeligvis /selv/ både foretager og fastholder denne
perverse sammenligning mellem pædofile og hhv. jøder og homoseksuelle i
koncentrationslejre, hvorved du manifest manipulerende prøver at fremmane
medynk ved fuldstændigt forskruet at fremstille pædofile som "urimeligt
forfulgte ofre for deres ikke-anerkendte seksualitet" og således prøver at
nasse på homoseksuelles i en helt anderledes grad legitime kamp for
rettigheder til at praktisere /deres/ seksualitet.

Dèn slags giver jeg ikke en kæft for, og de eneste virkelige ofre, der
findes i alt dette er de børn, som du jo altså afslørende nok i din perfide
perversion seriøst taler om at voksne skulle kunne have "harmoniske"
seksuelle forhold til.

Jeg kan ærgeligvis kun konstatere tilsyneladende at måtte have rimeligt ret
i mine værste formodninger om pædofile som skamløst selvynkende
psykopattyper, når du lige præcis - af alle i Verden! - har dèn forbandede
frækhed til ligefrem at stille dig selv an som /krænket/ over at man blot
fanger dig i dit eget angiveligt selvforestillet søgte "snedig-subtile"
retoriske spin, som netop så meget desto mere selvindlysende klart
forekommer de fleste andre skingrende sindssygt i al sin skurrende
selvmedlidende sympatianglen...

--
Anders Peter Johnsen

Fra : Peder

Dato : 12-05-07 20:09

> [...]

>Nej, for det kan jeg vitterligt heller ikke se at jeg overhovedet skulle
>have gjort, da du jo tydeligvis /selv/ b?de foretager og fastholder denne
>perverse sammenligning mellem p?dofile og hhv. j?der og homoseksuelle i
>koncentrationslejre, hvorved du manifest manipulerende pr?ver at fremmane
>medynk ved fuldst?ndigt forskruet at fremstille p?dofile som "urimeligt
>forfulgte ofre for deres ikke-anerkendte seksualitet" og s?ledes pr?ver at
>nasse p? homoseksuelles i en helt anderledes grad legitime kamp for
>rettigheder til at praktisere /deres/ seksualitet.

Jeg har ALDRIG sammenlignet pædofile med jøder som VÆSNER. Du
lyver IGEN.

--
Mvh Peder

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 13-05-07 17:42

Peder wrote:
> Anders Peter Johnsen <anderspj@remove_thiswebspeed.dk> skrev

> Jeg har ALDRIG sammenlignet pædofile med jøder som VÆSNER. Du
> lyver IGEN.

Du mener vel "....som MENNESKER", eller hvordan er det lige, du i al din
egenforvirring mener at ville forstås?

Du skriver jo selv andetsteds i tråden:

*****
Peder wrote:
> Hr. Jensen <aage.er@musikalsk.invalid> skrev

> I denne fremstilling kan de sammenlignes på nogle punkter,
> fremgik det ikke klart nok?

*****

Så du drager altså for så vidt en ret bred og unuanceret sammenligning?

Og hvor er det mon, du helt oprigtigt selv mener at kunne se forskellene
"sådan bare i det hele taget", om jeg må spørge?

--
Anders Peter Johnsen

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 12-05-07 10:41

"Peder" <peLarsen43@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> kræve
> et arrangement, som lignede nazisternes KZlejre for jøder og

At siddestille jøder med homoseksuelle er hinsides rimeligheden.
OG dit forsøg på at fremstille homoseksuelle med pædofile er
ligeledes helt hen i vejret. En homoseksuel mand der går efter
børn, vil på samme måde blive straffet/ilde set. Så kan du hævde
at det er fordi han er homoseksuel, medens vi andre vil hævde at
han er pædofil.

Vi skal naturligvis beskytte børnene mod overgreb. Når der sker
overgreb mod børn, der ikke er i stand til, hverken fysisk eller
psykisk at sige fra, bliver vi nødt til at bede de voksne om at
være ansvarlige og ikke foretaget seksuelle handlinger på børn.
Kan de ikke finde ud af det, må domstolene naturligvis tage over
og sætte grænserne.

Du forveksler betagelse med forelskelse - at du var betaget af
din lærerinde i skoletiden er ikke det samme som at du var
forelsket i hende.

Og selvom grænsen kan forekomme hårfin, så er det den voksne,
der skal trække den. At tage bolsjer fra små børn er usympatisk
fordi de hverken har rettigheder eller muligheder for at tage
tingene tilbage. Derfor må de voksne beskytte dem.

Du taler om pædofiles rettigheder, vi andre taler om børnenes
rettigheder. Pædofile har samme rettigheder som alle andre her i
vort samfund, men de må - som alle andre - respektere vor
kulturs normer på det seksuelle område, og selvom der ikke er
nogen lov der forbyder pædofili, så er der en lov der forbyder
overgreb mod børn, og hvis man bryder mod den, så må man tage
konsekvenserne.

Det er ikke almindeligt at man fx slår sine forældre ihjel. Folk
der gør det anses for at være syge, uanset om de så kan komme
med "gode argumenter" for deres gerninger.

Det samme gælder pædofile. De må styre deres lyster, eller søge
behandling. Der er visse seksuelle udskejelser som vi ikke
accepterer: voldtægt af kvinder er en af dem, overgreb på børn
er en anden af dem.

Så kan vi vende tilbage til hetzen; ja, der hetzes mod pædofile,
hvilket også er surt, men man må forstå at det er stærke
følelser der florerer i folk, når man gør børn fortræd. Og når
man udfordrer folks følelser på den måde (især hvis dem man
udfordrer også selv har børn og som derfor identificerer de
pædofiles ofre med egne børn), så kan det ikke undgås at det
giver skrammer.

Man kan altså for mig at se vælge mellem følgende muligheder:

1. man kan være pædofil i det skjulte, men samtidig ikke udføre
sine lyster i praksis, og dermed bliver det et kapitel i ens
liv, man må bevare som en hemmelighed.

2. man kan udføre sine pædofile lyster og løbe en stor risiko
for at blive forfulgt, forhånet og evt. skadet.

Det kan godt være at det er surt, men sådan er det i vort
samfund, og sålænge flertallet bestemmer dette, så må man følge
disse regler eller tage konsekvensen.

3. man kan gå i behandling, for det er bestemt ikke
hensigtsmæssigt hvis et voksent menneske har så mange problemer
og frustrationer i forhold til et almindeligt seksualliv med en
anden voksen, at det ikke kan/tør indlede det. Det tyder på at
man med djævelens vold om magt vil forblive i barndommen med den
"uskyld" og "renhed" der anses at være forbundet med den. Igen
er det et psykologisk problem, men også et samfundsproblem.-

Hvis masochister og sadister pludselig begyndte at slså børn
under henvisning til at de som voksne har brug for at leve deres
lyster ud, så vil det ikke blive accepteret i vort samfund. Og
hvis en bøsse går efter smådrenge, så vil han ligeledes finde ud
af at den går heller ikke.

Så vælg et af tre og tag de konsekvenser der er forbundet med
dem.
Jeg bryder mig ikke om at køre bil i spirituspåvirket tilstand,
hvorfor jeg altid overlader en ikke-alkoholiseret person mine
bilnøgler, hvis jeg skal drikke (fx min kone, efter aftale) -
det kan da være surt at ikke måtte tage et enkelt glas (fordi
man bliver påvirket af det forskelligt), men det er altså det
"kors" jeg så må bære.

Og dit kors er at du må holde dig fra børn og deres ufuldkomne
seksualliv, også selvom du synes at du har ret til at udfolde
den - børnene har også ret til at opleve deres egen seksualitet
udfolde sig efterhånden, men det skal ikke ske ved det overgreb
det er når en voksen - for at udleve sit eget - foretager
overgreb på børn.

Om du tænder på vold, sex med børn eller med gamle damer på 80
år, kommer ingen ved. Det bliver først når du "lever dine lyster
ud" at du får problemer.

Det er ligesom at få en afvisning af en kvinde (eller mand): det
er naturligvis trist, hvis man selv har lyst, men du kan så
vælge at harcellere over det og over kvinder i almindelighed,
men det hjælper altså ikke, eller du kan vælge at se dig om
efter et andet "offer". Sådan er det bare.

Take it or leave it. Hvis du ikke kan slå de heteroseksuelle så
vær med dem i stedet for. Pædofile har ingen chancer i vort
samfund, og det skal de heller ikke have. Hvis de synes at det
er et problem, så må de behandles eller måske medicinsk
kastreres for at undgå at foretage overgreb, akkurat som en
alkoholiker må passe sin antabus,hvis han skal undgå at blive så
stangberuset at han går amok. That's life.

Fra : Peder

Dato : 12-05-07 12:48

Arne H. Wilstrup <nix@invalid.com> skrev
>"Peder" <peLarsen43@mail.dk> skrev i meddelelsen

>At siddestille j?der med homoseksuelle er hinsides rimeligheden.
>OG dit fors?g p? at fremstille homoseksuelle med p?dofile er
>ligeledes helt hen i vejret.

Nej.

>En homoseksuel mand der g?r efter
>b?rn, vil p? samme m?de blive straffet/ilde set. S? kan du h?vde
>at det er fordi han er homoseksuel, medens vi andre vil h?vde at
>han er p?dofil.

Han er pædofil, hvis han går efter børn.

> [...]

>v?lge at harcellere over det og over kvinder i almindelighed,
>men det hj?lper alts? ikke, eller du kan v?lge at se dig om
>efter et andet "offer". S?dan er det bare.

>Take it or leave it. Hvis du ikke kan sl? de heteroseksuelle s?
>v?r med dem i stedet for. P?dofile har ingen chancer i vort
>samfund, og det skal de heller ikke have. Hvis de synes at det
>er et problem, s? m? de behandles eller m?ske medicinsk
>kastreres for at undg? at foretage overgreb, akkurat som en
>alkoholiker m? passe sin antabus,hvis han skal undg? at blive s?
>stangberuset at han g?r amok. That's life.

Jeg gider ikke læse alt det, forkort det.

--
Mvh Peder

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 12-05-07 11:16

> Jeg gider ikke læse alt det, forkort det.

Det er dit problem - ligesom det er dit problem at du ikke
ønsker at blive kureret for din lidelse. Hvis du ikke kan klare
at læse lange tekster, kan du sikkert heller ikke klare at læse
bøger. Og det er der sikkert også en god grund til.

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 12-05-07 10:46

"Peder" <peLarsen43@mail.dk> wrote in message news:f23vlg$sfl$1@aioe.org...
> [...]
>
> Hvis man skulle udrydde alle pædofile forhold, så ville det kræve
> et arrangement, som lignede nazisternes KZlejre for jøder og

Der er tale om børn som vokser op og er påvirkelige af voksnes adfærd. Det
er ganske enkelt forkasteligt du forsvarer pædofil adfærd, hvor børn er
involveret. Hvad pædofile gør uden børn er involveret, rager mig en papand.

Hvis du selv er kommet så langt ud du mener at kunne forsvare et seksuelt
forhold til et barn, vil jeg råde dig til at søge psykiatrisk hjælp, det
trænger du til.

Thorkild

Fra : BigBother

Dato : 14-05-07 12:01

> [...]

> Hvis man skulle udrydde alle pædofile forhold, så ville det kræve
> et arrangement, som lignede nazisternes KZlejre for jøder og

Det er nok at stramme den lidt at sammenligne hetzen mod pædofile med
nazisternes systematiske udryddelse af millioner af mennesker. Men jeg er
enig i, at der er for meget hetz mod pædofile.

Seksualitet er jo ikke noget man vælger, og hvis man tager i betragtning
hvor få sager om sexmisbrug der i virkeligheden er, sammenlignet med det
antal pædofile, der nok eksisterer, hvilket bl.a. de mange tusinde daglige
hits i internetudbydernes børnepornofiltre indikerer, så er det nok langt
størstedelen af de pædofile, der ikke misbruger børn. Alligevel skal de hele
tiden høre på, at "alle med den slags tanker burde udryddes". Hvordan mon
det ikke påvirker dem?

Jeg tror generelt ikke det har en særlig heldig indvirkning på folks lyst og
evne til at indgå i normale relationer i samfundet, hvis de går og føler sig
udstødte. Måske får det nogen mennesker til at blive mere perverse og
ekstreme. Det kunne denne undersøgelse måske tyde på:
http://avisen.dk/boerneporno-bliver-grovere-grovere-170407.aspx

--
The Right is Wrong, The Left is Stupid