Piiiiiv! -nu går verden da under
Fra : Malene P

Dato : 12-05-07 09:57

Den skingrende sindssyge og stærkt opreklamerede danskerhader er ude af
stand til at lave flere skøre film -jeg ved ikke, hvordan vi skal klare det:
http://www.dr.dk/Nyheder/Kultur/2007/05/11/213430.htm?nyheder

Melene P

Fra : N_B_DK

Dato : 12-05-07 11:04

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> wrote in message
> Den skingrende sindssyge og stærkt opreklamerede danskerhader er ude
> af stand til at lave flere skøre film -jeg ved ikke, hvordan vi skal
> [...]

Ja hvilket tab det er.... *G*

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!

Fra : Lynge-parabol servic~

Dato : 12-05-07 11:28

"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Den skingrende sindssyge og stærkt opreklamerede danskerhader er ude af
> stand til at lave flere skøre film -jeg ved ikke, hvordan vi skal klare
> [...]

Selvom Lars von Trier måske ikke er 100 % etnisk dansker og selvom han har
talt imod DF, så er han stadigvæk en dansker og et geni og dem har vi ikke
så mange af. Og hvorfor sku man ikke kunne have medlidenhed med en dansker
der politisk er kommet på afveje.

Fra : Martin Larsen

Dato : 12-05-07 12:57

On Sat, 12 May 2007 12:27:37 +0200, "Lynge-parabol service"
<Flemmings@gmail.com> wrote:

>"Malene P" <malenekors@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Selvom Lars von Trier måske ikke er 100 % etnisk dansker og selvom han har
>talt imod DF, så er han stadigvæk en dansker og et geni

Trier er et fjols. Jeg kunne nemt nævne en halv snes danske
instruktører der er dygtigere - men vi har ingen genier, heller ikke
Dreyer.

Mvh
Martin

Fra : Ukendt

Dato : 12-05-07 13:20

Lynge-parabol service wrote:

> [...]
> dem har vi ikke så mange af. Og hvorfor sku man ikke kunne have
> medlidenhed med en dansker der politisk er kommet på afveje.

Om Dannebrog: " - det danske svastika. Det burde samles ind og afbrændes".
Lars von Trier i TV-Zulu 24/3 2001

.... derfor

/Kim

Fra : @

Dato : 12-05-07 18:22

On Sat, 12 May 2007 14:20:11 +0200, "Kim Frederiksen" <kim snabel-a
the-coffeeshop.dk> wrote:

>Om Dannebrog: " - det danske svastika. Det burde samles ind og afbrændes".
>Lars von Trier i TV-Zulu 24/3 2001
>
>... derfor

en sådan udtalelse stempler da blot manden som en forræder mod egen
kultur

der er måske en ganske narturlig forklaring på hvorfor det netop var
Trier der lavede filmen Idioterne

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 14-05-07 14:23

@ <1@invalid.net> wrote:

> en sådan udtalelse stempler da blot manden som en forræder mod egen
> kultur

Nej, blot som kunstner og provokatør. Og provokation er kunstens
vigtigste opgave.

/thomas

Fra : @

Dato : 14-05-07 15:39

On Mon, 14 May 2007 15:23:02 +0200, thomas_lists@elements.dk (Thomas
von Hassel) wrote:

>Nej, blot som kunstner og provokatør. Og provokation er kunstens
>vigtigste opgave.

hvorfor er der så ingen kunstnere her i landet der laver en
provokerende film om Muhammed?

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 14-05-07 15:56

> hvorfor er der så ingen kunstnere her i landet der laver en
> provokerende film om Muhammed?

Min ven forfatteren JensenDenmark sørger en instruktør, som kan filmatisere
værket "Banished" (Link kan ses her til novellen:
http://www.geocities.com/meditationinlet/mi_litt.htm), men siden at du
sørger noget om Danmarks forhold til mellemøsten, så tror jeg at novellen
"Execution of two Danish cartoonists" ville være mere passende på trods af
den triste slutning.
http://www.asstr.org/files/Authors/JensenDenmark/cartoonist.txt

Kort sagt. Hvis en film ikke findes, så er det fordi at manuskriptet
mangler. Jeg vil foreslå dig at lave det til en start.

Carsten Overgaard
http://www.center-validering.dk/SecretPrisonsforChildren.htm (hemmelige
fængsler for børn)
http://blog.myspace.com/covergaard3650
"Om 2006 - Evigt ejer du kun det, som du har mistet."